نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

امشب...

 

امشب٬ماه بود٬ماهتاب بود...دلم با من نبود... 

امشب٬جوی بود٬جویبار بود...دلم با من نبود... 

امشب٬کوه بود٬کوهسار بود...دلم با من نبود... 

امشب٬راه بود٬راهوار بود...دلم با من نبود... 

امشب٬اب بود٬ابشار بود...دلم با من نبود... 

امشب٬بام بود٬بام داد بود...دلم با من نبود... 

امشب٬شهر بود٬شهرزاد بود...دلم با من نبود... 

امشب٬نفس بود٬ هم نفس بود...دلم با من نبود... 

امشب٬شب بود٬شبتاب بود...دلم با من نبود... 

امشب٬دل بود٬دلدار بود...دلم با من نبود...  

امشب٬تو بودی٬تو بودی...دلم با من نبود... 

نه! نه! 

امشب٬نه تو بودی...نه من بودم٬نه دلمان... 

 

امشب فقط خدا بود... 

 

 

پ ن۱: من٬منم...مهریه ام یه گل سرخ... 

پ ن۲: امشب ماه را به سبد سبد ستاره فروختم... 

پ ن۳: شده سه بار در خانه ی لسان الغیب بروی و هر بار یک جواب بشنوی؟! 

  

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند              وندر ان ظلمت شب اب حیاتم دادند 

 پ ن۴: امشب ماه با همیشه فرق داشت...امشب ماه وسیع شده بود...شاید به وسعت دریا... 

 

۵۱

نظرات 10 + ارسال نظر
آفتابگردون چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 21:33

سلام ما رو به خدا برسون بگو بی تو نمی تونم بیام پیشت

خیلی وقته روزه سکوت گرفتم...

س.ح چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 21:36

چه مبارک سحری بودو چه فرخنده شبی..
ان شب قدر که..

ایشالا که خیره..

شاد باشی عزیزم

همه چیز خیره...

خوب باشی گلم.

مه چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 21:57 http://2meh.blogsky.com

دیشب ُ من نه ُ من نبودم ُ مه بود
امشب منم خودم ُ خود خودم

:-ا

بنت الهدی چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 22:27

سلام س-ف جان
کلا حافظ با من یا من با حافظ میانه ی خوبی نداریم
چون اغلب اوقات جوابمو نمیده :دی

وقتی فقط خدا بود بنده ی خدا رو هم یادتون نره...

سلام عزیزم...
جناب حافظ که با همه خوبه٬شما هم که با همه خوبی...
نمی دونم مشکل کجاست!

ع.ر.وطن دوست پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 00:17 http://123tamam.blogsky.com

سلام!
التماس دعا داریما!

به خوبا سر میزنید! مگه بدا دل ندارن!؟:دی
توی وبلاگ من یادم نمیاد پستی باشه و نظر ندید!

123 تمام رو اپ کردم و نظرتون برام مغتنم!
تشریف بیارید

دعامون کنید
یا علی

سلام..

اقای وطن دوست٬تقریبا هر روز به هر دو تا بلاگتون سر می زنم...کامنت ام نمیاد.
اما چشم.این بار با کامنت می یام.

یا معاشق

رستگار پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 00:45 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

امشب انگار آسمان هم رنگی از پرواز دارد...

امشب ماه را دیدم. سلام تو را به من رساند!
تو لحظه دعا فراموشم نکن عزیزم
یا حق

امشب٬
خوب شبی بود امشب...
خورشید که راستی راستی دلش نمی یومد طلوع کنه...

یا معاشق

MB پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 05:46

1-همیشه خارج از سیستم نگاه کردن به اجزای سیستم
یه فایده داره..اونم اینه که خوب معلومه که هر کی داره
چیکار میکنه!!!

2- کسی که بلد نیست پنالتی بزنه..نباید ضربه ی پشت هیجده بزنه.

3- عشق برای قلب مثل غذا برای جسم میمونه؟
دارم به هضم عشق فکر میکنم
و به بازیافت و محیط زیست..


پ.ن : کاش اینا رو حوصله داشتم توضیح بدم..

دعا می کنم خدا بهتون یه دنیا حوصله بده تا مگر گوشه ی چشمی هم به ما کنید...
کاش توضیح می دادید.
حتی دوست دارم نظرتون رو راجع به پست جدیدم بدونم...

امین پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 22:12 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
راجع به پی نوشت سوم، من و جناب حافظ با هم مشکلات اساسی داریم.هیچ وقت چشم دیدن موفقیت های منو نداشته!!!
فعلاً هم دو به هیچ به نفع منه.بعداً بیشتر توضیح میدم

سلام
:دی
منتظر توضیحات کامل و جامع تون می مونم!

امین پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 22:12 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

راستی به روزم

اومدم...
عالی بود

ونوس جمعه 15 آبان 1388 ساعت 01:13 http://trytowrite.blogsky.com

فکر کنم یه خورده خصوصی بود ها!!!!!
امیدوارم همیشه شاد باشی

خصوصی؟!
نا سلامتی دفتر خاطراتم اینجاست هااا
؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد