نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

علت خود کشی معلمان ریاضی


یکی از کاربران جهان که احتمالاً معلم ریاضی بوده و قصد خودکشی دارد، با ارسال چند تصویر دلیل خودکشی برخی معلمان ریاضی را بیان نموده است!

در توضیح این معلم ریاضی آمده است: با تامل در جوابهای بعضی از دانش آموزان(شاید هم دانشجویان) متوجه علت خودکشی دبیران و اساتید ریاضی خواهید شد.






 
 
پ ن۱:با خوندن این مطلب یاد سال کنکورم افتادم٬ 
یکی از اسطوره های ارامش تصمیم گرفته بود به من و دوست جونم (پریسای عزیز) مقاطع مخروطی(ریاضی!) درس بده... 
جای همه تون خالی بود که قیافه ی این اسطوره ی ارامش رو تو وسط جلسات ریاضی ببینید!
نظرات 12 + ارسال نظر
روحا چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 10:36 http://www.baloot.blogsky.com

سلام
جالبه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

موفق باشی
منتظر حضورتان در بلوط هستم

سلام
:)
ممنون
میام سر فرصت
یا علی

هدی چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 11:05

سلام س-ف جان
چه قد جااااااااااااااااااااااالب بود
این جوابهای خنده دار چه جور به ذهنشون خطور میکرده؟ :)
به نظرم میخواستن لج معلم یا استادشونو درآرن :دی
یادش به خیر.
ریاضی یکی شیرین ترین درسهایی بود که تو دوران تحصیل داشتم :)


سلام عزیزم٬
:دی
نه اصلا عجیب نیست به نظرم٬من کاملا می تونم باهاشون هم دردی کنم!
؛)

امین چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 21:56 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
وای نه، بازم ریاضی!
هر چی می‌خونم تموم نمیشه.جالبه بگم آزمون دکتری هم فقط شامل ریاضی و زبان هست!
استاد ریاضی ما(این آدم خیلی کارش درسته، توی MIT درس خونده) داشت ریاضی(2) بخش مقاطع سه بعدی رو درس می‌داد.یکی از بچه‌ها به نمایندگی از همه(!) پرسید: آقای دکتر، این ریاضی به چه درد ما می‌خوره؟! چناب استاد هم خیلی جدی برگشت و از زیر عینک نگاه نافذی به این بنده خدا کرد و گفت: اگه فردا ارباب رجوع ازت فرمول حجم یک شکل سه بعدی رو خواست چی می‌خوای جوابش رو بدی؟ قیافه همه ما دیدنی بود!

سلام!
امان از دکتری! :(
ما هم از این دست سوال ها از اساتید محترم ریاضی زیاد پرسیدیم و جواب های کمابیش مشابهی شنیدیم!

مهرگان پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 01:54 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام دوست جون خوبی؟
ایام محرم و هولوکاست شیعی یمن رو تسلیت میگم

یاد یکی از اشتباهات فاحش و افتضاح خودم در دوران دانشجویی افتادم!! تحلیل سود و زیان تولید!! سود رو جای زیان و زیان رو جای سود تحلیل کردم . همش درست بودا فقط جابه جا تحلیل شده بود!!

موفق باشی

سلام دوست جون
خوبم...
مدینه گفتی و کردی کبابم...

ایراد نداره خانوم گل٬از این اشتباهات لپی که زیاد پیش می یاد! :دی
یا علی

مهدی پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 10:54

سلام خوبی
باید بودی برگه های زیست شناسی رو (برای خواهرم)تصحیح میکردیم می مردیم از خنده!
گلژی چیست؟نوعی گیاه است که در مناطق گرمسیری میروید و...........
برگه های زبان هم که بدتر....................من یکی هر وقت تصحیح می کردم تا ۱ماه شارژ بودم!
این روزها وقتت دعا هم رو فراموش نکنیم

سلام٬
شکر خدا خوبم٬
:دی
اونا که دل شما رو شاد کردن شما هم دل ما رو شاد کردید٬ایشالا خدا دل شما رو هم شاد کنه!
التماس دعا زیاد
یا علی

بهاره پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 18:46

سلام س۰ف جان
خوب هستید
دیشب خواب شماو یه نفرو میدیدم نمی دونم تعبیرش چیه
این هفته مدام خواب اقواممون که فوت شده بودند می دیدم
تا زد این اقاهه مرد و هر چه فکر کردم به من چه مرد بودنش چی بو د حالا که داره میره تو خوابم عزیزان رفتم خبر مر گشو اینطور ناراحت کننده به من میدند فکرم به جایی نرسید
ولی یه نفس راحت کشیدم که چه بهتر خوب شد خوابم با مردن این تعبیر شد
ولی همون شب یه خانومی از اقواممون هم فوت کرده بود
دیشب داشتم از خدا تمنا می کردم یه خواب دیگه که خواب شما اومد
از خوابا بگذرم چون نمی تونم کامنت بذارم محرمه این شباو این روزا شما و دوستان بعد از دعای همه اگر دلتون خواست به یاد ما هم باشید

سلام٬
شکر خدا جسما خوبم اما روحا ...
:(
ان شا الله که خیره...تو این چند وقته٬چندمین نفری هستین که خوابم رو می بینید...
خیلی دعام کن عزیز

یه آشنا پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 22:17 http://fellow.blogsky.com

سلامممممممممممممممم
ایام سوگواری اباعبد الله رو تسلیت می گم.
خیلی جالب بود...
واقعا باور کنید ریاضی منم در همین حده...
حسابی حال کردیم...
راستی چند وقتی بود نیومده بودم
از اینکه هنوز روبه راهید خوشحال شدم...
دعا کنید
یاعلی

سلام
:)
دعا فراموش نشه٬
یا علی

رستگار جمعه 4 دی 1388 ساعت 01:53 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام س.ف عزیز
اول از همه خیلی خیلی خوشحالم که از نزدیک دیدمت. یه دوست خوب مجازی وقتی حقیقی می شه احساس جالبیه! ؛)

یادش به خیر دبیر ریاضی کنکورمون اینا رو بهمون گفته بود!
چقدر سر همینا خندیدیم! یاد باد آن روزگاران...

التماس دعا
یا حق

سلام عزیزم
به همچنین٬ ان شا الله که بازم ببینم تون.
التماس دعا
یا علی

ع.ر.وطن دوست جمعه 4 دی 1388 ساعت 08:16 http://123tamam.blogsky.com

سلام!

Expand it و Find x. فوق العاده بود !!!:)))
پدر و مادراشون 100% بشون افتخار میکنن!!
من یه ورژن فارسی دارم که واقعا جای بحث داره ! که فکر میکنم فرزند گمشده انیشتین بوده که طی درگیریهای جنگ جهانی قاطی صندوقهای گوجه فرنگی به ایران میاد!!:)))))

ممنون
التماس دعا
یا علی

سلام
:دی

التماس دعا زیاد!
یا علی مددی

منا جمعه 4 دی 1388 ساعت 19:31 http://marygold.blogsky.com

خیلی قشنگ بود گلم! وبلاگ متفاوتی داری !!!

ممنون
:)

۳۰۱۰۴۰ جمعه 4 دی 1388 ساعت 20:29 http://301040.blogsky.com

در لحظاتی تا آستانه ی گریه می رفتم به خدا!!!!

شما یا من؟
؛۹

خوده خودم سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 11:11 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

اینا خیلی جالب بود!
منم یادم افتاد کنکور دارم!!!!!

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد