نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

بیدارم کنید...

 

فون بوک موبایلم را چند بار بالا و پایین کردم... 

اشناها برایم غریبه بودند و از غریبه ها جز نامشان چیز دیگری در ذهنم نبود... 

سراغ البوم عکس هایم رفتم مگر ردی از اشنایی اشنا پیدا کنم... 

تاریخ ورق می خورد٬اما دریغ از اشنای اشنا... 

دفتر خاطراتم را باز کردم٬ 

این روزها صفحات اش پر شده از یک سری خطوط درهم و برهم که خودم هم خیلی سر در نمی اورم٬چه شد که اینها را ثبت کردم...اما نگه شان می دارم...شاید روزی بشود که مثل خط خطی های کودکی ام برایم عزیز شوند... 

این روزها هر چه از امام حسین می شنوم٬می خوانم و می دانم٬بیشتر گیج می شوم... 

این روزها گیج گیج ام...شاید هم مست مست... 

دلم ارزوی یک کشیده ی نکشیده دارد که خوب گوش دلم را نوازش کند... 

کجایید عاشقان حسین؟!مگر حسین تان با هدف امر به معروف و نهی از منکر قیام نکرد؟ 

مگر شما شیعه و پیرو او نیستید؟! پس چرا منکر مرا می بینید و با لبخند از کنارش رد می شوید؟! 

چرا به معروف امرم نمی کنید؟! نکند به این باور رسیده باشید که خداوند به دلم مهر زده؟! 

به مظلومیت حسین که این روزها زیاد برایش اشک می ریزم قسم٬هنوز وقتی نام ارباب را می شنوم دست دلم می لرزد...این گواه نیست که هنوز دلم نمرده؟! 

بیدارم کنید... 

عاقبت اب تنی در گرداب را همه می دانید٬هشیارم کنید... 

اشنایی بیابید... 

دست یاری به سویم دراز کند...  

  

 

پ ن1: این ادرس ایمیل منه...اگه عزیزی خواست برام کشیده ی نکشیده بفرسته...  

 

s.fadavi@ hotmail.com

ممنون از لطف تون   

پ ن۲:کسی که با دل ادم غریبه نیست 

بُر می خورد میان تمام غریبه ها...

نظرات 4 + ارسال نظر
رستگار جمعه 4 دی 1388 ساعت 23:01 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام س-ف عزیز
اگه کسی رو پیدا کردی لطفا بگو بیاد منم یه چپ و راست کنه! :))

سلام عزیز
:(

مهدی شنبه 5 دی 1388 ساعت 01:24

سلام صبر داشته باش
آروم باش و آهسته صبر کن اینو در نظر بگیر کسی جز خودت نمی تونه به خودت کمک کنه!امشب شب خوبیه من می خوام سجادمو زیر آسمون پهن کنم .
بهترین کار صبره.راهو باید با حوصله پیدا کرد.

سلام
بی شک خودم باید به خودم کمک کنم...برام از خدا صبر و همت بخواید.

س.ح دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 10:45

سلام عزیز..
خییییییلی دلنشین بود..به شدت..
کشیده نکشیده مال شما نیست مال ...بیخیال.
التماس دعا

سلام نازنین٬
این کشیده مال خود خود خودمه!
یا علی

د سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 01:29

میشه آدم از چیزی که نمیفهمه خوشش بیاد؟

یعنی چی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد