نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

سیندرلا

میتوان...

میتوان تنها شد

میتوان زار گریست

میتوان دوست نداشت

و دل عاشق آدمها را زیر پاها له کرد

میتوان چشمی را به هیاهوی جهان خیره  گذاشت

میتوان صدها بار علت غصه دل را فهمید

میتوان...

میتوان بد شد و بد دید و بد اندیشه نمود!

آخرش هم تنها میتوان تنها رفت...

با جهانی همه اندوه و غم و بدبختی...

یادگاری؟ همه جا تلخی و سردی و غرور

فاتحه؟ خوب شد که رفت! عجب آدم بد خلقی بود!

ولی ای کودک زیبای دلم، آن ور سکه تماشا دارد...

                                                                                   دکتر شریعتی 

پ ن۱:اینجا را به روز می کنم تا یادم نرود٬زنده ام ...پس باید زندگی کنم...نه مثل یک ادم معمولی حتی...باید فوق العاده باشم...

درست مثل سیندرلا...

ـ جالب است وقتی حتی با سیندرلا شدن هم فرسنگ ها فاصله داری...


نظرات 9 + ارسال نظر
رستگار سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 00:38 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام سیندرلا :)
"ولی ای کودک زیبای دلم، آن ور سکه تماشا دارد..."
این قشنگه! فکر می کنم اصل مطلب هم همینه!
"پس باید زندگی کنم..."
باید زندگی کنی نه! شما این فرصت طلایی رو داری که زندگی کنی! این دوتا خیلی فرق می کنه بهشون فکر کن من خیلی فکر کردم :)
"نه مثل یک ادم معمولی حتی...باید فوق العاده باشم..."
موافقم کامپیلیتلی! :)))

مواظب خودت باش عزیزم
دعا یادت نره!

سلاااااااام!
چشم!

د سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 01:21 http://personalnotes.mihanblog.com/

مطالبی که مینویسید از ته دلتونه یا فقط عمدتاً به خاطر قشنگ بودن مینوسیسد. اگه وصف حاله که خیلی تلخه! با اینکه شیک مینویسید اما تلخه، یعنی کافیه آدم مطالبتونو دنبال کنه و یه کمی هم پیش زمینه داشته باشه تا کاملاً یه آدم افسرده بشه.
مدتی هست که میام اینجا، ولی توی قسمت نظرات هم کسی تعجب نمیکنه، کسی هم قصد دلداری دادن نداره، همه فقط چیزی میگن که گفته باشن. خواستم ببینم اینجا ظاهریه یا واقعاً وصف حال یکی مثل شماست؟
البته فضولی نباشه :پی

ادم افسرده؟!
اینا کاملا حس ام موقع نوشتن مطالب....
ببخشید اگه قدری تلخ ه...
من ادم شادی ام کلا تو زندگی ام٬تلخی هام مال اینجاست...
من از بچه گی تلخی هامو می نوشتم...
ببخشید اگه خاطرتون رو ازردم...

ونوس سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 01:45 http://trytowrite.blogsky.com

اینجا چه خبره؟؟
چرا اینجا اینقدر تغییر کرده...؟
خوبی س-ف جان؟
.
.
مواظب خودت باش

چه خبره؟!
شکر خدا٬خوبم...
چشم

مهرگان سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 07:31 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام دوست جون
خوبی؟

یه بنده خدایی هم میگه:

زندگی جز تاریکی نیست مگر شوری در کار باشد، و شورها همگی کورند مگر آنکه دانشی در میان باشد و همه کارها تهی و بیهوده‌اند مگر عشقی در میان باشد؛ و آنگاه که شما با عشق کار می‌کنید خود را به خود و به یکدیگر و به خدا پیوند می‌دهید.

قربانت

سلام عزیز
این بنده خدا خیلی خوب گفته!دم اش گرم... :)

MB سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 10:18

اینا چه حرفاییه!!!

کدومااا؟

خوده خودم سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 10:34 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

چه زیبا...

منم گهگاهی میام نظر میدم که یادت نره زنده ام!!!

چی زیباست؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 13:27

برای سیندرلا بودن باید پایتان به کفش او بخورد.

نه٬
سیندرلا بدون شاهزاده سیندرلا تره...
خیلی نازه!

د سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 20:28

نه. آزردن نه!
موفق باشید.
التماس دعا

:)
محتاجیم به دعای خیرتون

ح.ق پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 16:47

سلام ممنون از راهنماییتون ولی من وبلاگم رو برای یه شخص می نویسم که عاشق امام رضاست و برای همین اولین عکس رو حرم انتخاب کردم . بقیه اش مال خود خودشه

سلام
جالبه٬عشق من هم عاشق امام رضاست...
امام رضا هر دوشون رو حفظ کنه...
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد