نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

پر از خالی

 

اره فکر کنم دیشب بود.یه دوستی برام یه ایمیل ناشناس فرسته بود و بعد از کلی ابراز لطف گفته بود سطح نوشته هام از وقتی برگشتم افت محسوسی کرده. 

اول از همه ممنون از توجه تون. 

دوم اینکه بر فرض صحیح بودن نظر (چون لزوما هر نظری صحیح نیست) من حق می دم به ایشون. 

از وقتی دوباره یا علی گفتم و شروع کردم به اینجا نوشتن هیچ هدف خاصی تو ذهن ام نداشتم. 

فقط می نویسم که نوشته باشم.اتفاقات روزم رو یا هر چیزی که برای لحظه ای ذهنم رو به خودش مشغول می کنه و می بینم می تونم با شما در میون ش بذارم... 

مطالبی که اینجا می ذارم نه ارزش ادبی داره نه علمی و نه حتی تفریحی... 

دوستانی که می یان و نظر می ذارن هم لطف شون رو اثبات می کنن. 

 

نه فکر کنید دیگه حرفای دلم رو نمی نویسم هااا.نه! 

اتفاقا می نویسم...زیاد هم می نویسم اما متاسفانه یا خوشبختانه چند وقتی ه قلم ام حسابی تلخ شده... 

واسه همین ام ترجیح می دم تو دفتر خاطرات شخصی ام تلخی شو بگیرم... 

 

ان شا الله سر فرصت٬وقتی کمی حال قلم ام بهتر شد اینجا هم اونجوری می نویسم. 

 

اینجا الان صرفا جایی برای گپ زدن با شما دوستای عزیزم... 

اگه مفید ٬جذاب یا هر چیز دیگه ای نیست به بزرگواری تون ببخشید و اگه دنبال پیدا کردن چیز خاصی بین این کلمات هستید خیالتون رو راحت کنم... 

هیچ چیزی نیست... 

 

در پناه حق 

نظرات 22 + ارسال نظر
دوست جدید پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 21:39

قایق از تور تهی
و دل ز آرزوی مروارید....
پشت دریا ها شهریست که در آن پنجره ها رو به تجلی باز است :)))
این که می نویسین خیلی خوبه
بالاخره هر راهی نشیب و فراز داره

می شه خواهش کنم بی نام و نشون کامنت نذارید؟؟

ممنون

ع.ر.وطن دوست جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 09:14 http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

اتفاقا!!

خیلی هم عالی!! :دی

حتما باید توی نوشته ها کلی پارادوکس باشه!؟ کلی چیزای عجیب غریب داشته باشه؟1

حتما باید توی زیر زمین تاریک تنهایی ها بادبادک هوا کرد؟!! :)))

همینطور بنویسید! ما هم کلی حال میکنیم که میخونیم! :)

یا علی

سلااام

اخ اخ!! انگار دل شما حسابی پره هاااا :دی

ممنون
ببخشید
یا علی

س.ح جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 09:32

سلام س.. جان
من که اینجا رو خیییییییییییییلی هم دوست دارم تا زه کلی هم با خوندن اینجا به چیزای ظریفی که وجود داشته و من بهش فکر نمیکردم فکر میکنم..
ممنون گلی خانوم
یا علی

سلاام گل دختر
اخه تو به من کلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی لطف داری عزیز جان!!

دوست دارم
یا علی

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 21:41

سلام.
البته زیاد هم ناشناس نبودیم ولی حالا که شما اینطور میخواید قبوله!
اگر چنین میلی زدم به این دلیل بود که قبل تر ها نوشته هایی داشتید که خیلی آموزنده و دوست داشتنی بود؛ و من مطمئنم هنوز هم اینطور مینویسید؛ نه اینکه نوشته های حالا خوب نیست؛ نه! من فقط گفتم قبلاً سطحش بالاتر بود؛ همین! و این اصلاً معنی که شما برداشت کردید را نمیده...!
اگر نه من خودم یک لحظه هم نباید ادامه بدم!
نمیدونید از اینکه برگشتید چقدر ذوق کردم؛ فکر نمیکردم بشه از میلم برداشت بدی کرد؛ ولی خب اونقدر بد بوده که جای جواب دادن یه پست براش زدید!!
و البته حالا از گفتن حرفم پشیمونم؛ و اومدم تا رسماً عذرخواهی کنم. عمیقاً سرخورده شدم؛ فکر نکنم دیگه به این زودیا بتونم راحت و بی دغدغه جایی نظر بدم.
حلال بفرمایید لطفاً.

سلام

باور کنید شما رو به جا نیووردم...چه توقعاتی از من دارید هااا
اونقدرها هم که فکر می کنید باهوش نیستم من اخه! ؛)

من هیچ برداشت بدی از ایمیل تون نکردم.فقط دلایل احتمالی اش رو توضیح دادم.
همین
راحت باشید و خودتون رو اذیت نکنید
ممنون بابت لطف تون
در پناه حق
یا علی

داود شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 10:12 http://yaran1388.blogsky.com/

سلام خانم س - ف

من که از حضور دوباره شما خیلی خوشحال شدم

شما همیشه ساده و روان و از همه مهمتر صادقانه مینویسید و این خیلی خیلی ارزشمنده

یه ورزشکار هم وقتی میخواد مسابقه رو شروع کنه کلی گرم میکنه تا آماده بشه...به نظرم شما بعد از بازگشت در حال گرم کردن هستید و این طبیعیه

ایام به کام

یاحق

سلام
این لطف شماست اقا داوود

دعام کنید.بیشتر از همیشه
یا علی

هدی شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 10:17 http://elmoservat.blogfa.com

سلام س-ف جان
منم مثل سایر دوستان از حضور شما
در اینجا خوشحالم و ازاینکه دوباره اینجا می نویسید ...
موفق باشید..

سلام عزیز

لطف داری.ممنون

بابالنگ دراز شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 13:09 http://khateratebarani.blogsky.com

سلام دوست عزیز
همین که شما همت میکنین به نوشتن خیلی با اونای دیگه فرق دارین که نمینویسن
نوشتن خودش یه نبوغی میخواد که دارین
چجور نوشتن هم یه نبوغ دیگه ای می خواد که داستان دیگه ایه
به هر حال موفق باشین

سلام

همت؟؟
این یکی از عادتای بده من ه...
من اگه ننویسم چی کار کنم؟ :)
ممنون

سیدامیرحسام شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 13:29

سلااام...

من گفتم الانه که شما رو بره برای 5 ماه دیگه ببینیم!!(خنده)
نه! شوخی کردم.

بابا مهم همین صفا و صمیمیته، که هستش. مسیرمونم که مشخصه. دور هم یه گپی میزنیم تا به مقصد برسیم!

من خوشحالم که اون سنگینی که تو پستاتون بود دیگه نیست!
من که الان از نوشته هاتون لذت می برم!

میگم دفترچه خاطراتتون که انشاالله قفل داره؟!
اگه نداره حتما تشریف ببرید سه تا قفل کامپیوتری(قفل معمولی بدرد نمی خورها!) بگیرید و بزنید بهش که یه وقت کسی اشتباها بازش نکنه ها!!!
چون من احتمال آنفاکتوس می دم!(خنده)
یه وقت خون بیگناهی میافته گردن آدم!!!(خنده)
خلاصه خود دانید! از ما گفتن بود...(خنده)

صبح نزدیک است و ...

سللااااااااااام اقا سید

اگه شما روزی دو سه تا از این کامنتا بذارید روی قلم من هم حسابی کم می شه...

جدا لذت می برم وقتی کامنتاتون رو می خونم.
خدا برای خانوادتون حفظ تون کنه.
:)
یا علی

مهدی شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 15:22

سلام
شما فقط حضورتون کفایت میکنه
ممنون که هستین

سلام

ممنون از لطف تون

دوست جدید یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 01:12

ای بابا
پس شما دوست جدید نمی خواین :(

نگید تو رو خدا!!!!!!!!
این چه حرفیه؟؟
من اگه خبطی کردم عذر می خوام.
ببخشید

نجم الدین یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 12:32 http://najmoddin.blogsky.com/

سلام

از وبلاگ سیدامیرحسام اینجا اومدم.
خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم.

خوشحال تر میشم که به خونم که جدیدا ساختم سری بزنید.

سلام

خوش اومدید.
چشم حتما.میام خدمت تون

بهاره یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 17:37

سلام
یه جا باید می گفتی کجاشو من نمی دونم
من یه جاهایی از مرور گری که استفاده می کردم دست کاری کرده بودم که بعضی چیزارو نبینم بعدفکر کنم این شبنماتون جز همون دستکاریاتو مرور گر بود به جاش صفحه سفید میومد روی مطالب جدید شما فکر می کردم هنوز نیومدید.
کامنت گذاشتن من هزار تا مشکل داره ایمیل که هیچی
زیز کامنت من ایمیل گذاشتیدمفید بوده براتون ایمیل زدنداینم قسمت ایشون بود
کاری که فکر نکنم بامن داشته باشید
ولی مگه قراره بازم بری؟؟؟
من قبلا یه ایمیل ندادم بهتون همین جا پر کردم جای نامه اکترونیکی یادتون هست که البته نمایش داده نشدولی اونم ندارم چند ماهی هست که هر چی ایمیل داشتم رفتم بستمش .البته من اصلا ادم ایمیلی نیستم باید منو بکشن تا به کسی ایمیل بزنم شرمنده ببخشید درستش این بودکه
وقتی رفتی باید ایمیل میزدم بهتون ولی برای من نمیشد.
ایمیلی هم داشتم که پارسال همین موقع بالای کامنتام می ذاشتم که مثلا بقول شما یه نشونی از من باشه که...

پارسال همون موقع به یه وبلاگ همین دورو برم بعد از دوسه بارکامنت گذاشتنم گفتم دو سه کامنت با ایمیل منوحذف کنه ایشونم چقدر گوش دادند فقط لطف کردنداون کامنتی که این مطلبو بهش گفته بودم وازش خواسته بودم حذف بشه حذف کرد.و چقدر این توجه واسه من خوب شد!!!!!!

حالا ببینیم خدا چی می خواد
من قبلا نظرمو درباره مطالبتون گفته بودم گفتم که قشنگ می نویسید به هر حال من دوسش دارم البته راستشو بخوای بنظرم از قبل بهتره آخه بعضی وقتا مخصوصا اواسطش نوشته هاتون خیلی مخاطب خاصش به چشم میومد
یه چیزی هم که تو نوشته هاتون خیلی مشخصه صداقت شماست همونی که هستید همون تفکر واقعیتون رو اینجا می نویسیدحالا کسی خوشش بیاد یانه.خودتونید .با اینکه من شمارو اصلا نمی شناسم.خیلی جاها میری که وقتی همه نوشته هاشونو کنارهم می ذارید خیلی راحت می فهمی که نصفش دروغه یا دارند از خودشون شخصیت دیگه ای نشون می دندیا تفکراتشونو به خاطر دیگران تغییر می دند.
منظور این دوستمون هم نمی دونم چیه پس نمی تونم نظر خودمو با نظر ایشون مقایسه کنم یا اصلا حرفی بزنم ولی خانم س.ف یه هفته ای نیست که اومده 3چهار تا پستم که بیشتر نیست حالا صبر داشته باشید حتما چیزی می نویسه که شمارو هم راضی کنه

راستی التماس دعا از اون التماس دعاهااز بقیه هم همین طور

سلام بهاره جان

هر چه از دوست رسد نیکوست.با ایمیل و بی ایمیل

چشم.شما هم منو دعا کن
یا علی

بهاره یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 17:38

وای کامنتم خیلی زیاد شد

نه عزیز
بنویس شما
:)

مهرگان دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 20:50 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام

خیر پیش!!
در نوشتن!!

موفق باشی

سلام

ممنون

یا علی

س.ح دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 21:40

سلام عسلی
میبینیم که تبلیغات هم راه انداختی تو وبت
بستنی جدید میهن..دی
..همینجوری اومدم حالتو بپرسم
یا علی

سلام نازنین دختر

چه طوری؟
چه کنیم؟ زندگی خرج داره دیگه.باید اموراتمون بگذره!!!!!!!!! :دی

قربون خانوم
ممنون ار لطفت

سیدامیرحسام سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 00:11

سلااام...

فکر کنم قلمتون دیگه از تلخی رو به زهر ماری نهادست؟!!!(خنده)
پس چرا دیگه نمینویسید؟!
به خاطر همینه که گفتم یا...

میگم خوبه که این تلخی به خودتون اثر نمی کنه ها!!!(خنده)
وگر نه...

دعا بفرمایید...

صبح نزدیک است و ...

سلام اقا سید امیر حسااام

حال من حسابی خوبه.اما هیچ حرفی واسه گفتن ندارم...
خوب چی کار کنم؟؟
:(

یا علی

رستگار سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 12:12 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلااام بر س- ف عزیز و مهربان :)

نظر این دوست هم محترمه ولی خانم ما که کلی حال می کنیم!
ساده و از دل در نتیجه به دل می شینه! ما را همین بس! :)

دوست دارم!
التماس دعا
یا حق

سلام خانوم گل

این لطف شماست
ما بیشتر

یا علی

dost سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 19:14

salam khanomi.chera chand rooze matlabe jadid dobare nemizari
zood zood matlab bezar
dar panahe hagh bashi

سلام دوست ناشناس

راستش حرف و یا مطلب خاصی به ذهن ام نمی رسه.از طرفی یه کم مشغولم.همین

یا علی

مهدی سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 19:36

سلام
عرض ارادت
یا حق

سلام
ممنون
یا علی

سیدامیرحسام چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 06:20 http://shia-book.blogsky.com/

سلااام...
حالتون خوبه مه انشاالله؟

گفتم بیام زنگ خونتون رو بزنم و فرار کنم!!
حالا نمیدونم جز صله رحم حساب میشه یا نه؟!!(خنده)

دعا بفرمایید...

صبح نزدیک است و ...

سلااام

حالا هی زنگ بزنید فرار کنید.تابستون نزدیکه اقا سید.توپ تون باز تو حیاط خونه ما می یوفته...
؛)

من که براتون حاضری زدم.
:دی
یا علی

د پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 07:30

سلام.

این فایلو آقای وطن دوست معرفی کردن؛
به قول ایشون:
«یه فایل کوچیک 2 دقیقه ای که شنیدنش خالی از لطف نیست

http://www.islamupload.ir/images/ijshpjvu9zzpvheus7o.mp3»

شاید حالا حرفی برای گفتن پژدا کنید.
به نظر شما آدمای اطراف ما چندتاشون دارن بدون امام سخت زندگی میکنن؟

نمیدونم چرا حس میکنم کامنتم مهربون نیست و رگه هایی از جسارت توش داره :دی
اگه اینطوره شما به بزرگی خودتون مساله را حل کنید...

سلام

ممنون

بابالنگ دراز جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 00:55 http://khateratebarani.blogsky.com

ای بابا
نه آپ می کنین
نه میایین به ما سر بزنین
شما که گفته بودین نوشتن عادتیه فراموش نشدنی براتون
پس چس شد؟
به هر حال
موفق باشین
منتظراتونم

هنزم هر شب تو دفترم می نویسم..گاهی با نور موبایل حتی...

اتفاقا بهتون سر زدم.اما این بار بی کامنت
بازم می یام

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد