نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

همه چی اروومه!

 

خوب دور و برتون رو نگاه کنید... 

تلوزیون...روزنامه ها...خیابونا...حتی خونه های شما عزیزا... 

هر مسلمون و مسلمون زاده ای داره به یه نحوی این روزای مبارک و تبریک و شاد باش بگه... 

نیومدم بگم که من نمی خوام یه کار تکراری یا خدایی نکرده هجو کنم٬نه! 

اگه دنیا و ما فیهاش این دنیا و هفت اسمون اش رو اذین ببندن برای میلاد عزیزترین بانوی دنیا کم کردن... 

من... 

من اومدم امروز یه چیز دیگه رو به خودم تبریک بگم... 

من اومدم یه جور خاصی شاد باش بگم به حضرت زهرا... 

می دونید....فردا روز ولادت حضرت زهراست...درست... 

بزرگداشت مقام زن و مادره...صحیح... 

تولد معمار انقلاب ه.. 

و شاید هزار تا واقعه ی تاریخی دیگه هم تو این روز رخ داده... 

اما برا من این روز یه ریزه خاص تره... 

من... 

سه سال پیش تو همچین روزی...از خانوم فاطمه ی زهرا کمک گرفتم و بهشون چند تا قول طلایی دادم... 

قول و قرارامون با خانوم٬بذارید بمونه تو دلم... 

اما به مدد حضرت فاطمه و توجه ویژه شون من حجاب چادر رو انتخاب کردم.. 

و از اون روز تا به حال با اون هدیه٬ روزامو تو این شهر بزرگ شب می کنم... 

دوس ندارم الکی به چادر تقدس بدم...چون هنوز از نظر کلامی اونقدر قوی نشدم که بتونم براش دلایل عقلی و حتی دینی بیارم... 

اما همین جا می گم... 

من عاشق این چند متر پارچه ی سیاهم... 

دلایل عقلی و دلی اش هم بمونه واسه خودم بهتره... 

اما شاید بتونم بگم جز معدود اشیا مادی این دنیاست که به من ارامش و امنیت و حس غرور و خیلی چیزای قشنگ دیگه رو داده... 

 

 

داشت یادم می رفت: 

عیدتون مبارک! 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
س.ح چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 23:03

سلام سلام
عید شما هم مبارک
التماس خییلی دعا..شنیدم امشب عیدی میدن..
یا علی

سلام سلام
ما که عیدی مون و گرفتیم! :)
یا علی

داود چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 23:26 http://yaran1388.blogsky.com

سلام

عید شما هم مبارک

خوشم میاد شجاعت لازم رو دارید

از بسیجی بودن و چادری بودن ترسی ندارید

خیلی ظلم کردن به این واژه های مقدس

انشاالله خانم زهرا(س) شما را در این مسیر صحیحی که انتخاب کرده اید حفظ فرماید

یاعلی

سلام

ممنون اقا داود
ما گذاشتیم که بهمون ظلم شه...باید پس بگیریم اون چیزایی رو که ازمون گرفتن.
ان شا الله
یا علی

د پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 00:13

سلام.
میلاد خانوم انشاالله امسال هم براتون پر از خیر و برکت باشه انشاالله.
----
حریمی که چادر برام میسازه را خیلی دوست دارم!

سلام خانووووم
خدا رو شکر ما بلاخره متوجه شدیم که شما هم از تبار ما هستید!!
:)

امین پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 00:38 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
این شب خیلی خیلی قشنگ رو به شما و همه خانم‌های دوستدار حضرت تبریک میگم.اصلاً هم شهادت و هم میلاد خانم فاظمه زهرا(س) ببا همه شهادت‌ها و تولدها فرق میکنه، فکر می‌کنم همه‌مون این طور باشیم.
بین همه پست‌هام تا الآن از این یکی خیلی بیشتر خوشم می‌یاد،می‌خوام دوباره تقدیم شما و همه خانم‌هایی که چادر رو بعنوان حجاب برتر انتخاب کردند،علیرغم همه نا مهربانی‌های جامعه، بکنم.
http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/1388/05/17/post-4/

فکر کنم امشب بهترین شب دعا برای دوستان باشه، پس فراموش‌مون نکنید.

پ.ن:تیتر پست‌تون رو که خوندم لبخندی گوشه لبم نشست...همه چی آرومه، من چقدر خوشحالم!
یاحق

سلام
ممنون از لطف تون.
:)

پ ن) منم اونو گذاشته بودم که شما خوشحال شید!!
؛)

ع.ر.وطندوست پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 15:54 http://123tamam.blogsky.com

سلام!

این چادر برای همه امنیت میاره! چه زن و چه مرد!!

خیلی انتخاب قشنگ و پر برکتی کردید!!

این عید رو به شما تبریک میگم انشاالله که بهره بیشتر از چادر رو از این الگو ببرید!!

خدا رو شکر که همه چیز ارومه!
اخه ارزوی همیشگی ادمیزاد بوده!!

یا علی

سلام
به به!! بله دیگه گرماشو تو دمای ۳۸-۹ درجه تهران ما می کشیم بعد از امنیت اش یه جامعه استفاده می کنن!!
اجرمون با خانوم فاطمه زهرا!!
:دی (شوخی کردم.اما با اصلش موافقم)

به به!
شما هم ارووم هستید ان شا الله؟

مهدی.م پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 22:10

سلام خوبی؟
تولد خانوم واسه همه ما سرشار از برکت باشه و
روزت مبارک هزاران و هزاران بار مبارک

سلام
ممنون
عید شما هم مبارک

بابالنگ دراز جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 00:06 http://khateratebarani.blogsky.com/

سلام
خوش به حالتون
امیدوارم از این حاجات بیشتر بگیرین
--------------------------------------
کلبه کوچیک ما یادتون نره
موفق باشین

سلام
:)
ــــــــــــــــ
میام اونجا.البته بی سر و صدا

رستگار دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 15:50 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام عزیزم

عنوان پست رو که دیدم یاد اون اهنگ افتادم:
" همه چی آرومه... " :))

چادر! باهات کاملا موافقم! بهترین حسی که به آدم میده " امنیت"
وقتی کسایی رو می بینم که یه زمانی چادری بودن و بعد چادر رو کنار می ذارن، از خدا می خوام اینقدر بهم بصیرت بده که همیشه رو تصمیمی که گرفتم استوار بمونم! به نظرم این یکی از قشنگ ترین تصمیماتی بود که به لطف خدا تو زندگیم گرفتم! که چادر رو انتخاب کردم! :)
از طرف جامعه چادرین به خاطر این انتخاب بهت تبریک می گم!! :))

هرچند فقط کمی دیر شده!!! وای روزت مبارک دوست خوبم! :)

دوست دارم!
التماس دعا
یا حق

سلام خانوم خانومااا

:)
منم به شما تبریک می گم خانوم گل!!
ممنون
من بیشتر تر!
یا علی

یه آشنا سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 14:59 http://fellow.blogsky.com

سلام

خیلی خوشحالم که چادری هستید... خیلی...
آره، من مطمئنم که این آرامش رو از لوای همین چادر گرفتید. حتما همینطوره!

میگم یه دوره آموزش ریاضی یا زبان، توی وبلاگتون آخر هر پست بذارین هم بد نیست ها! خیلی کوچولو
به استاد شدنتون هم نزدیکتر میشین!

ببخشید، یاعلی

سلام

...........
اموزش؟؟ من پیش خوانندگان این وبلاگ باید درس پس بدم!

چیو ببخشم؟؟
یا حق

بابا لنگ دراز سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 15:54 http://khateratebarani.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
من تو وبلاگم پستی رو گذاشتم شاید بی ربط با همین پست شما نباشه هر چند با نهایت احترامی که برای نظر شما دوست عزیزم دارم
ولی شاید یه تصمیم دیگه هم بتونه ارامش بیشتری هم بهتون بده
من که با رنگ سیاه بیشتر دلم میگیره
امیدوارم هر روز از سیاهی فاصله بگیریم
----------------------------------------------
راستی شما چرا دیر به دیر آپ میکنین
بجنبین بابا
هر وقت میام میبینم تکون نخوردین

سلام
من قبل از کامنت شما اومدم و کامنت گذاشتم.
ــــــــــــــ
حرفام تموم شده اخه.چی کار کنم؟

هدی چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 12:14 http://elmoservat.blogfa.com/

سلام س-ف جانم
ببخشید دیر خدمت رسیدم ..در مورد چادر هم واقعا خوشحالم با عشق و علاقه می پوشید و به اون افتخار میکنید این بزرگترین لذتیه که یک خانم از حجاب و پوشش درک میکنه...
چادر باعث خیلی حریم ها میشه که من همیشه دوست دارم...
...
التماس دعا

سلام عزیزم
خوش اومدی
....
موافقم
دعا یادت نره
یا علی

بابالنگ دراز جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 22:07 http://khateratebarani.blogsky.com/

مث اینکه این وبلاگ نمی خواد آپ بشه
-------------------------------------------
ما که آپ میشیم به ما سر بزنین
منتظریم

شرمنده ام
می نویسم ان شا الله

س.ح جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 22:07

سلام
کجایین ..چرا اپ نیستی خانومی..

سلام
اینجام خانومی
می اپم حالا

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 11:19

boro baba joone madaret, ye mosh khali bandin hamatoon
harvakh chador sar kardin ke ma agahyoon rahat bashim mardin .
vagarna ke nafsanie inam ke :P
bebin... man migam chador hameraghamash khoobe, che roo sare shoma , che roo sare ma, che 2 zele garma, che too kooh, che labe darya bandarabbas.
kolan chador zadano chador bastan kheili khoobe.
vaghti khanooma chador daran, hamechi roome, ...
ya hagh

بلـــــــــــــــــــــه!!
اقای وطن دوست اصغر هستن دیگه٬
چی کارش می شه کرد؟
؛)

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 11:20

vatandouste koochak hastam

متن بی نام و نشون هم گواه حضورتون در وبلاگ بود!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 11:21

oon 2 ta balai. sharmande:D

:)

بنت الهدی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 12:52 http://elmoservat.blogfa.com/

سلام و عرض ادب س-ف جان
...
التماس دعا

سلام هدی جان
ممنون از حضورت
التماس دعا
یا علی

علی یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 03:05 http://swan.blogsky.com

س.ف جان سلام وب لاگت خیلی باحالهموفق باشی

سلام

کدوم علی اقایی شما؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد