نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

چرا؟

 

خیلی کم می نویسم اینجا براتون... 

اینو ارشیو وبلاگ٬گله های شما تو کامنتا و بعضا ایمیل دوستان می گه... 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ- 

 

کمی به عقب برگشتم٬روزایی که ۵-۶ تا پست می کردم و همــــــــش بودم... 

میدونی٬ 

این دنیای مجازی فضای جالبی ه.... 

همیشه تو رو می بینه وقتی هیچ کس حوصله تو نداره.. همیشه تو رو می شنوه وقتی خسته ای از شنیده نشدن های دنیای حقیقی... 

واقعا یه دوسته٬تو غما و شادی هات کنارت هست. 

 

اصلا این دلیل و به خودتون یا موارد غیر مشابه تعمیم ندین چون به نظرم قدری شخصی ه... 

چون شاید من واسه پر شدن این نیازم اینجا می یومدم.(اینو من نمی گم٬ضمیر نا خوداگاه ام همین الان گفت) 

 

اما من بودم چون ... 

اره٬اون روزا فریاد می زدم چون اون که باید می شنید حواس اش پرت خیلی چیزا بود... 

اما این روزا بیش تر از هر روزی شنیده می شم...تک تک کلماتم قبل از رسیدن به گوش٬بلعیده می شه قبل از نشستن به گوش ٬به دل می شینه... 

نکه فکر کنی کمتر می نوسم هااا...نه! 

یه دفتر کوچولو همیشه تو کیفم هست٬وقتی فقط لمحه ای گوشی نیست(که دل همیشه هست) برایش می نویسم... 

یادداشت های کوتاه... 

مختصر و مفید... 

نه اشتباه نکن٬ 

با قلم عقل نمی نویسم که به چشم انها مفید باشد... 

با قلم دل می نویسم که بسیار مفید است... 

به چشم دل می بینم که هر جمله اش روح را جلا می دهد و ان بکر مانده های احساس را هم بیدار می کند... 

 

اره٬شاید این دلیل بدی نباشه واسه کم کاری ام... 

 

اما بازم اینجا می یام. نه واسه این صفحه٬نه واسه ی کلمات اش٬نه واسه ارشیوش٬نه واسه ی خواننده نماهای خاموش اش... 

می یام٬واسه خاطر اون دوستای عزیزی که از ب بسم الله اش بودن...تو بهارش بودن٬تو خزونش بودن. 

باورت می شه؟ 

یه تار موی خیلی از دوستای این خونه ی مجازی رو به صد تا دوست نمای دنیای حقیقی نمی دم. 

خیلی قدر دلاتون و بدونین... 

خیلی دلاتون و دوس دارم. 

 

ممنون که هستین. 

برام دعا کنید که هنوزم محتاج نفساتون هستم. 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:00 http://my4divari.blogsky.com

سلام چه وب زیبایی داری به منم سر بزن دوست داشتی تبادل لینک کنیم

علیرضا سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:09 http://www.taktamp.iranblog.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری اما آمار بازدید کمی داری میخوای آمارت بالا بره اونم کاملا رایگان.
این روزها تبلیغات خیلی گسترده تر شده به طوری که این تبلیغات توسط برنامه های اسپمر صورت میگیرد که میتواند بهترین راه افزایش بهره برداری از سایت یا محصول باشد در این راستا پی سی ول باز برای شما برنامه ای را آماده کرده که میتواند در بین سایتهای فارسی اولین و بهترین باشد خوب نرم افزار ارسال نظر تبلیغاتی به وبلاگ های فارسی (بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ ، بلاگ اسکای) این نرم افزار برای مدیران سایت ها ، وبلاگ ها ، صاحبان فروشگاه های اینترنتی ، بازار یابان و .. در راستای بالابردن کارایی و تبلیغات گسترده در بین وبلاگ های فارسی تهیه شده است

قابلیت ها:
محیط کاربری ساده و فارسی
امکان ارسال کامنت به جدیدترین وبلاگ های بروز رسانی شده
پشتیبانی از چهار سرویس وبلاگ دهی فارسی پرطرفدار
قابلیت بروز رسانی خودکار در جهت رفع مشکلات احتمالی
قابلیت نمایش عناوین پست وبلاگ های موجود در لیست بروز رسانی
قابلیت ویرایش و اضافه نمودن امکانات جدید بر اساس نیاز کاربران
قابل اجرا بر روی ویندوز های XP ، Vista وSeven


حتما یه سری به ما بزن

ali سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:25 http://www.ghaemiyeh.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
به سایت ما هم یه سری بزنید
اینجا می تونید برای موبایل نرم افزارای خوبی رو دانلود کنید
www.ghaemiyeh.com

<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 18:52 http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

م.ا سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 20:20

سلام
خیلی این پستت غمگینم کرد
نمی دونم چرا! شاید حس خودت بود! موج عجیبی داره! می دونی، من معتقدم احساس آدما مثل انرژی می مونه! از بین نمیره! منتقل میشه!

خوشحالم که شنیده میشی! یادت نره این جا هم دوست داریم بشنویمت!

امین سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 20:36 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام خانم س.ف
یکی از عادات ما موقع سیر کردن در اینترنت سر زدن به وبلاگ شما بود که هر روز به روز میشد، اینه که نبودن‌تون خیلی به چشم میاد...
امیدوارم هر کجا هستید سلامت و پرنشاط باشید.

برقرار باشید
یامهدی

مریم سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 21:35

دیونهههههههههههههههههههههههههههههههه
..
...
...
.................
.......................................
این نقطه ها جای همه چیزایی رو که می خواک بگم اما نه میشه نه حوصلشو دارم نه می تونم بنویسم پر میکنه
چرا میل هاتو جواب نمی دی؟
احترام بزرگتر واجبه !!!!!!!!!!!!!!!!!۱
جواب ندب دبگه دعات نمبکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

د چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 19:14

سلام.
:)
تا حالا یه چهار بار کامنت خواستم برای همین یکی مطلبتون بگذارم،
ولی بعدش که منطقی نگاه کردم دیدم اینجا جاش نیست،

پس فقط میمونه یه سلامی و ...
پاینده باشید،
در پناه حق.

رستگار سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 00:31 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلااام عزیز دل
خوبی؟!!

کجایی بابا؟!!‌ آخه نمی گی این دل ما از دل تنگی...!‌
اگه بدومی چقدر خوشحال شدم اومدم دیدم آپ کردی!
دلم بای اون پستای کوتاه و نابت خیلی تنگ شده!

خیلی دوست دارم!
باز هم بیا!

یا حق

بهاره سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 20:44

سلام سعیده خانوم گل
سعادتیه برای چشمای ما دیدن این صفحه
انشالله که حالتون خوب باشه


تولدتونو پیشاپیش تبریک می گم دوست ندیده من
سالهای عمرتون زیر سایه خدا به سلامتی و خوشی
انشالله هر سال عمرتون قشنگتر وبهتر از سال قبلتتون
شماهم خیلی کم پیدایی
نمیشه یه سال و اندی وبلاگ فردی مثل شمارو خوند و هیچ حس خوشایند و هیچ محبتی نسبت به صاحب وبلا گ ایجاد نشه
بعد صاحب وبلاگ تو چند ماه فقط دو سه تا پست بذاره

حداقل اینجارو بروز نمی کنی جاهای دیگه یکمی بیشتر رو بنما
من ادم احساساتی اونچنانی نیستم! ولی وقتی هیج جا نیستی خیلی ادم نگرانتون میشه
اونوقت من از کی بپرسم این سعیده کجاست ؟
بی انصاف انقدر غیب نشو
دیگه نصیحت نکنم !
گوش بده حرف بزرگترو!
امیدوارم یه روز بیای از شادیهای بزرگت برامون بنویسی
روزای خوبی برات ارزو می کنم
موفق باشی





م.الف پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 16:46

سلام
اس ام اس دادم خورد تو دیوار زنگ زدو ببینم چرا خورده تو دیوار یه خانومه هی میگفت دستگاه مشترک مورد نظر خاموشه
یادم افتاد بیام اینجا تبریک بگم
تولدتون مبارک انشاالله همیشه شاد سلامت باشین
و مادرم زهرا(س)پشت و پناهتان باشد
یا حق

بابالنگ دراز شنبه 10 مهر 1389 ساعت 03:02 http://khateratebarani.blogsky.com

اومده بودم گلایه کنم ولی این پستت رو دیدم دلم یه خورده اروم شد
حرف دلمو زدی
منم کلی دلخوشیم همین دنیای مجازیه
نمی خوام گلایه کنم
ولی خیلی وقته سر نمی زنی
میدونم سرت گرمه
شاید سرت شلوغه که فراموش شدیم
ولی من نه
هرگز دوستی رو فراموش نمیکنم مگه خودش بخواد
و تو رو فراموش نمیکنم
دیگه نیومدم بگم که نمیای
اومده بودم بهت سری بزنم بیاد چند تا کامنتی که با هم رد و بدل کرده بودیم
موفق باشی

رستگار دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 14:25 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام س- ف جووووونم

دلم برات یه ذره شده هاااا! یه ذره...!

خیلی دوست دارم!‌خیلی!

به یادم باش و با دل پاکت دعام کن!‌دعااا! :)

در پناه حق باشی عزیزم

س.ح دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 22:36

سلاااااام
ما اومدیمااا
کی و کجا؟

سهیل شنبه 17 مهر 1389 ساعت 20:51 http://daypic.blogfa.com

سلام.
روزتون مبارک.
شما هم که از من کم پیداترین...بازمن گاها یه کمی پیدا میشم...
اگر به دلتون گذشتیم یکمی دعامون کنید...هنوز حق داریم از این خواسته ها داشته با شیم یا ..... نه ؟؟؟

التماس دعا.

یاعلی.

وحید چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 10:38 http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
شاید یه روزی حرف دلم این بود
فعلا...

د دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 19:52

سلام.

عرض تبریک به مناسبت میلاد آقا علی ابن موسی الرضا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد