نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نصفه نیمه

 

دیروز اومده بود دنبالم که بریم بیرون... 

به رسم همیشگی ام زود تر از رسیدنش تو حیاط بودم...(دوست دارم انتظار برای دیدنش رو) 

هوا خیس از نم بارون بود.. 

چشم ام افتاد به درختای خونه...همونایی که بچگی منو دیدن...خنده هامو...گریه هامو... بازی هامو... 

همونایی که بودن تا قایم  موشکی باشه...بودن تا سایه شون سقف خونه ی خاله بازی هامون باشه... بودن تا ... 

جوونه هاشونو که دیدم دلم غنج ( شایدم قنج) رفت... 

آاااخ جووون...بهـــــــــــــــــــااار...شکوفه ها... سبزی درختا...عـــــــــــــید... 

 

فقط چند ثانیه گذشت...لبخندم رو لبام یخ بست.. 

امسال انگار آخرین عید من توی این خونه٬پیش این درختا...پیش مامان ...پیش بابا.. 

وااای...بابا امسالم که نیست... 

پیش سپیده... 

اونم که رفته... 

پیش مهناز... 

جالبه٬عید امسال یه حال و هوای دیگه ای داره.... 

یه نفر ساکن دنج ترین نقطه ی دلم شده٬ 

 

 

 

تو چند وقت اخیر هزار دفعه تو این صفحه مطلب نوشتم و در آخر  مهمون کلید  Backspace شون کردم... 

اینم داشت به همون سرنوشت دچار می شد.چون نمی تونستم تمومش کنم... 

اما دوست دارم این نصفه نیمه هارو هم این صفحه تو دل خودش نگه داره.. 

 

بگذریم... 

کلا که حالم خوب تر از حسی که از این جملات می گیرین. 

اما حال و هوای این روزام بسیار متفاوت و متغیره ... 

کلی چیز جدید ریخته تو زندگی ام... 

ادمای جدید...رفتارای جدید... 

حسای جدید....شادی های جدید..و غصه های جدید تر.. 

 

 

اگه این اخرین پست امسالم بود... 

 

                                                                   بهارتون مبارک 

 

 

دعا کنید... 

اول از همه واسه اومدن گل نرگس... 

                                                        که دلم خیلی روشنه... 

                                                                                              ایشالا که چشمون امسال به دیدنش روشن می شه 

 

دوم اینکه دعا کنید هیچ وقت بزرگ نشم... 

 

                                                                 می ترسم... 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
mohsen دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 14:19 http://parto.blogsky.com

سلام مطلب زیبا و دالبى بود‏!‏

فریده دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 14:36 http://ferimoti.blogsky.com

امیدوارم سال جدید پر از حسهای خوبو شاد برات باشه
عیدت مبارک

علیرضا دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 15:08

آرزویم این است
آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها می گردد
و ترا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد

علیرضا رضایی دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 15:32

گفتمش بی تو چه می باید کرد ؟عکس رخساره ی ماهش را داد. گفتمش همدم شبهایم کو ؟/تاری از زلف سیاهش را داد. وقت رفتن همه را می بوسید به من از دور نگاهش را داد ./یادگاری به همه داد و به من انتظار سر راهش را داد .

سلام!!

فکر کنم بازم دیر رسیدم!!!

مثله همیشه!!!!
راستی!!!

چرا ای میل منو جدی نگرفتی!!!
بازم میگم نه مزاحمم!!نه میخوام مزاحمت ایجاد کنم!!!


راستش !!!
چی بگم؟ چشام بارونیه ! اما عیب نداره!! همینکه دوسش داری!همین قدر که دوست داره !!خودش یه دنیاست!
خانم فدوی!! ای کاش منمم مثل شما انشام قشنگ بود تا میتونشتم تا قبل از این اتفاق احساساتمو بهتون بگم!!
اینقد نگفتم تا............!!
براتون آرزوی سعادت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد