نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

تو بدان ...

 

 

من خدا را از پس پرده ی اشک بهتر می بینم٬ 

اما اگر این مهم ذره ای تو را مکدر می کند.. 

 

 

                                                                  می خندم و خدا را در آغوش می کشم٬ 

 

چون یقین دارم خدا دوست تر دارد ٬ 

                                                    رضایت تو را.. 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
y سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 00:56 http://hamkhone.blogsky.com

vaaay kheiliii ziba bud
gham dare tush

ع-ر چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 06:44

دست ها بالا بود
هر کس سهم خودش را طلبید
سهم هر کس که رسید داغ تر از دل ما بود
نوبت من که رسید
سهم من یخ زده بود
سهم من چیست مگر
یک پاسخ
پاسخ یک حسرت
سهم من کوچک بود
قد انگشتانم
عمق آن وسعت داشت
وسعتی تا ته دلتنگی ها
شاید از وسعت آن بود که بی پاسخ ماند

ع-ر چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 07:24

کاش می شد باردیگر سرنوشت از سر نوشت کاش می شد هر چه هست بر دفتر خوبی نوشت کاش می شد از قلمهایی که بر عالم رواست با محبت, با وفا, با مهربانیها نوشت کاش می شد اشتباه هرگز نبودش در جهان داستان زندگانی بی غلط حتی نوشت کاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود کاین همه ای کاشها بر دفتر دلها نوشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد