نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

 

برای امشب کافیه٬ 

 

                            می خوام برم دراز بکشم و سقف اتاقم و رصد کنم... 

 

انقدر بهش زل بزنم و خیال ببافم تا چشمای خسته از اشکم٬ 

گرم بشن و خواب تو رو ببینن. 

 

                                                           ... 

 

پ ن) کاش منم مثل مامان بودم..شبا کلی خواب می دیدم... 

                                                                                                اما چه مهمه؟ خدای ما خیلی مهربونه٬ زودی صبح می شه باز

نظرات 2 + ارسال نظر
سید سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 20:25 http://www.bidmajnoon.blogsky.com/

سلام...

خیلی تعجب کردم یه دفعه 4 تا پست باهم!

میگم این جور که می نویسید دوستان دیگه هم تشویق میشن و مشتاق که سریع تر نصفه دیگه دینشون رو کامل کنن!! (خنده)
شوخی کردم!

انشاالله سالی پرخیر و برکت و زندگی پربرکتی به برکت زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) و حضرت علی (علیه السلام) داشته باشید.

لطفا دوستان رو از دعای خیرتون محروم نکنید.

یاعلی

صبح نزدیک است و ...

یه آشنا پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 12:01

سلام علیکم
به به!
توی این چند ماه ها مثل اینکه اتفاق هایی افتاده؟
مبارکا باشه....
این دوران (یعنی دوران قبل از زیر یه سقف رفتن) خیلی غنیمته ها، خیلی کارا میشه کرد...
همینجوری که می بینم تا حالا حفظ شده ایشالا تا آخرشم بهره ببرید
خیلی خوشحال شدم
من اون قدیما که اینجا اومده بودم یادمه. یه روزایی سرحال و شاداب بودید، یه روزایی دپرس
الانم که خدا رو شکر محبوبتون رو یافتید...
چه زود میگذره این زندگی...
ما رو هم دعا بفرمائید.
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد