نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

ما

"یا او"





خوشا دمی کــــه منـــم با تو و تــــویی با من

و خوشتر آنکه کسی جز تو نیست، حتی من

نیـــــاز و نـــــاز بـــه نــــجوای ما درآمیـــزنــــد

به حالـــــتی که نداننــــد ایـــــن تویـــی یا من




    اگه سال با بهار آغاز میشه که قطعاً میشه، منم با تو آغاز می شم و قطعاً میشم ...


بهارا،


اینکه این نوشته هارو ازین به بعد تو مینویسی یا من، واقعاً چه فرقی می کنه! چه فرقی می کنه که قلم شیوای احساسی و لطیف تو، رو کاغذ بلغره یا قلم ناقص و زمخت من کاغذ رو سیاه کنه...

مهم اینه که ...



نظرات 1 + ارسال نظر
م. ا چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 11:35

... مهم اینه که نویسنده... س. ف/ دیگه ما شده! و این قشنگ و دل انگیره...
قلم هر دوتون گیراست...
............................................
س عزیز نمی دونستم اینجا انقدر حال و هوای بهاری پیدا کرده:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد