نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

روز نوزدهم

 

معبود من...  

در این وانفسا اخلاق،حسن خلق ارزانی مان دار که گران گوهری است. 

نظرات 3 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 10:53 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام

اخلاق... اگه توی جامعه حکمفرما بشه میشه همون جامعه آرمانی اسلامی که آرزوی همه ماست.

یاحق

سلام

حق کاملا با شماست.
دعا کنیم برای تحقق اش.
یا علی

امین پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 18:56 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام مجدد
راستش فکر نمیکنم این چیزها با دعا درست بشه! تنها راه، اصلاح آموزش و پرورش هست،مخصوصاً دبستان...ولی متاسفانه میبینیم که وضع آموزش و پرورش از همه وزارت‌خونه‌ها بدتره...باید یه انقلاب فکری اساسی توی این مملکت رخ بده وگرنه این راه مقصدش ترکستانه!

سلام،
نه!!
اشتباه دقیقا همین جاست!!
این که سعی می کنیم مشکل و تو کسی غیر از خودمون ببینیم و از کسی غیر از خودمون توقع رفع مشکل و داریم.
اگه من درست شم،خونوادم درست می شه،گروه دوستام درست می شن و هر کدوم از این ادمای درست یه جمع رو درست می کنن.
اصلاح رو باید از خودمون شروع کنیم.البته من اصلاح آرمان ها و ارزش ها رو قبول دارم.
مشکل جامعه ما اینه که ارزش ها داره عوض می شه.ماییم که باید بجنگیم و بعضا شهید شیم اما نذاریم این اتفاق بیوفته..

دعامون کنید
یا علی

امین شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 09:20 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام سه باره!
نه!باز هم یک بحث مجازی! همیشه سعی کردم ازش فرار کنم؛چون هیچوقت به نتیجه نمیرسه و خیلی اوقات هم باعث سو‌ء برداشت میشه(مثل اون بحث آقای جاسبی که توی همین وبلاگ پیش اومد)...!
این حرف شما درسته ولی این مسائل که در سطح کلان هستند جز با همت عناصر حکومت(که قدرت کارهای بزرگ دارند) شدنی نیستند. حداقل، چیزی رو که میگم به عینه در کشورهای دنیا مثل چین و مالزی و ترکیه و ... داریم میبینیم.

اذکرنی عند ربک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد