نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

زیبا



زیبا ،، زیبا ،،
کنار حوصله ام بنشین
بنشین ، مرا به شط غزل بنشان
بنشان مرا به منظره ی عشق ،
بنشان مرا به منظره ی باران ،
... بنشان مرا به منظره ی رویش ،
... * من سبز می شوم * ...

زیبا ،، زیبا ،،
ستاره های کلامت را
در لحظه های ساکت عاشق ... بر من ببار
بر من ببار تا که برویم بهار وار
چشم از تو بود و عشق ،
بچرخاند بر حول این مدار

زیبا ،، زیبا ،،
تمام حرف دلم این است،
من عشق را به نام تو آغاز کرده ام ،
در هر کجای عشق که هستی ،
... * آغاز کن مرا * ...






فایل صوتی با صدای استاد


















نظرات 3 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 23:51

زیبا ،زیبا

چقدرم تازه است.
یه بارم به وقت رسیدیم
سلام.خوبین؟

شادیهات همیشگی مثل حالا
.

سلام بهاره جان.
چه عجب روئیت شدین :)
دعامون کنید زیاد.
خداحافظ.

M.M یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 14:31

سلام خوبید؟
مبارک باشد از همین الان من حاج خانوم صداتون میکنم!به حاج آقا تبریک بگید!
فایل خیلی زیبایی بود
خصوصا تنهایی تو این شبهای بارونی تولدم خیلی به قول ما-حال میده!
تو و دل تنگ؟دلتنگی علایمی دارد!عمرا تو یکی داشته باشی دی
به هر حال من نمیدونم شمارتو چی کار کردم!2تا گوشیم تو این چند وقته سوزوندم!
مواظب خودتون باشین

سلام.خوبم می شم
چندی پیش بهت اس ام اس دادم.شناسایی ام نکردی!

M.M پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 14:31

سلام
جدی؟کی؟
اخه خانم ملت اس میدن یه معرفی میکنن
به هر حال شرمنده بگذار به حساب بد شانسی من
بوسسسسسسسسسسسسسس

سلام
کم سعادتی ماست که شمارمون تو گوشی تون سیو نیست.
دوستون داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد