نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

بی شعوری هم عالمی دارد...

 

دارم تمرین می کنم با مردم به قدر عقل هایشان ( دوست داشتی بخوان دل هاشان) صحبت کنم... 

 

 

- بعضی مسائل حتی ارزش بحث کردن رو هم نداره٬چه برسه به درگیر شدن... 

 

-الههم افرغ علینا صبرأ 

 

- خداوند غیور است...

قاب عکس خدا

 

چشم ام که به چشم های نافذ و گیرای مادر بزرگ از پس قاب عکس می افتد٬ 

حیا می کنم قدری... 

یقیین دارم او مهربان است٬ 

دل اش برای ما تنگ می شود و سری به خانه مان می زند... 

اگر ببیند...  

حیا می کنم... 

 

* کاش قاب عکسی از خدا داشتم تا به تمام کوچه های شهر می اویختم اش... 

یا نه٬ 

شاید بهتر بود چشم دلی داشتم که تمام قاب عکس های خدا را در کوچه های شهر می دید...

دل خوش سیری مفت!

 

 

در وبلاگ های مجاور دل خوش حراج کرده اند... 

اگر رفتی٬برای من هم بخر... 

برای میهمانی اخر هفته ام می خواهم. 

 

پ ن۱: 

 (دفتر دکتر موحد٬بعد از امتحان اپید) 

دکتر موحد: خانوم س-ف از شما توقع نداشتم!!!! 

(دفتر دکتر موحد٬بعد از این روزها)  

س-ف:چه خوب اقای دکتر٬من تازه چند وقته که یاد گرفتم از کسی توقعی نداشته باشم!!

شکراْ لله

 

خداوند غیور است.اگر دل کسی در دام محبت جز او گرفتار شود خدا یا عیوب آن را

آشکار می کند تا دل از آن برگیرد یا حادثه ای می فرستد تا آن را از سر راهش بر دارد..  

 

 

- ایاک نعبد و ایاک نستعین

 

 

 

تا تو به داد من رسی٬من به خدا رسیده ام... 

 

 

- ممنون که داری هُل ام می دی تو اغوش گرم و امن خدا ...

Be truthful with yourself

 

 

when you are truthful with yourself, you start to see everything as it is not the way you want to see it. the woundes in your emotional body are covered by the denial system. when you look at your wounds with the eyes of truth, you can finally heal those wounds.    

         

ارامش مطلق می خواهم قدری...

 

متاسفانه گویا هر فرد فقط یکبار فرصت زندگی کردن را دارد... 

فقط یکبار... 

 

ـ می ترسم عاقبت بفهمم که خوشبختی همین روزهایی است که نذر می کنم به سرعت دور شدنمان بگذرد... 

 

۰۹

شهلا٬شهره یا شیدا؟

 

 

در بزم شهلا های عریان٬جلباب که بپوشی شهره تری ... 

 

ـ بین دنیاهامان یک دنیا٬ 

نه حتی بیشتر٬ 

فاصله است. 

باید فکری کنم.

 

 

راستی٬تو که دنیا را دویده ای بگو... 

هر کجا که بروی آسمان همین رنگ است؟ 

 

- آسمان دل من اما٬تو بدان٬ 

بی رنگ است...

بیست و یک سالگی

 

گر نگهدار من ان است که من می دانم 

شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد...  

 

 

- تمام شور بیست و یک سالگی ام را به بازار بردم تا ذره ای شعور بخرم... 

خریداری نداشت...

دست خالی برگشتم.

 

 

۰۸