نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

به اسم الله که رحمن و رحیم است

من تصمیم دارم که از این به بعد ادم خوبی باشم٬دست از گناهان بشویم٬قلب خود را یکسره تسلیم خدا کنم٬از دنیا و ما فیها چشم بپوشم.تنها٬اری تنها لذت خویش را در اب دیده قرار دهم... 

حوادث روزگار ادمی را پخته می کند و حتی گناهان مانند اتشی ادمی را می سوزاند... 

 

پ ن۱:بس که درگیر هیاهوی پوچ دنیا بودم رجب را ندیدم...شعبان به سرعت کوله بارش را بست...من ماندم و امید بی کرانم به رمضان...گر چه با لباس کثیف و نا اراسته نباید به چنین میهمانی قدم گذاشت٬اما یقین دارم صاحب خانه مهربان تر از اینهاست.... 

پ ن۲:یادش به خیر. یک زمانی اطاعت از غیر خدا، شرک به حساب می‌اومد!

نظرات 6 + ارسال نظر
بنت الهدی چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 22:27

سلام
وبلاگ نو مبارک
خوشحالم من اولین نفری هستم( که با اجازه)
براتون کامنت می زارم

در مورد پستتون:
جانا سخن از زبان ما میگویی
منم همین تصمیمو به امید خدا دارم..
..
انشاءالله در هدفتون موفق باشید..

سلام عزیز٬ممنون
لطف کردی بهم سر زدی.ان شا الله خدا کمک مون کنه.

MB چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 23:04

اینجا چه خوبه :دی

ممنون!خوبی از خودتونه.

مهرگان پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 12:04 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
خوب هستین؟
تبریک میگم وبلاگتونو(گل)
و پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان


یا حق

علیک سلام٬ممنون از لطف ات عزیز.
لطفا تو این ماه عزیز منو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید.
حق یارتون

301040 پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 12:06 http://301040.blogsky.com

سلام.
من پرچم زده بودم، ولی نمی دونم کجا رفت پرچمم!
حالا دوباره باید زنبیل بذارم :)

سلام٬حاجی من شرمنده شمام واقعا...
راست اش نمی دونم چی شد٬اولین کامنت که از لطف شما بود غیب شد.حتما خیری توش بوده.ایشاللا قدمتون واسه این خونه برکت داشته باشه.
:دی

ع.ر.وطن دوست پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 15:06

سلام!
مبارکه!یه خونه دیگه هم باز شد که ما بتونیم بدون رودربایستی رفت و امد کنیم!:دی
میتونم لینک کنم؟

پای بر سر خود نه،دوست را در اغوش ار
تا به کعبه وصلش،دوری تو یک گام است

گر ز خویشتن رستی،با حبیب پیوستی
ور نه تا ابد میسوز،کار و بار تو خام است


راستی !من یه وبلاگ جدید درست کردم که میخوام دست نوشته های خودم رو توش بنویسم!خوشحال میشم سری بزنی
http://123tamam.blogsky.com/

یا علی

سلام
خوش اومدید.قدم رنجه کردید.به خونه جدیدتون هم سر زدم٬مثل همیشه عالی بود.
فضاش هم فضای دوست داشتنی بود.
در پناه علی

admin یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 21:16 http://link4box.com

با سلام خدمت شما و تمامی وبلاگ نویسان عزیز
سیستم افزایش آمار هوشممند Link4Box
از تمام بلاگرهای عزیز درخواست میکند که به سایت ما بیایید و و لینک خود را در سایت ثبت کنید

نمایش لینک شما در 1000 سایت و وبلاگ عضو
صد ها کاربر آنلاین
هزاران بازدید کننده روزانه
هزاران بازدید روزانه
بروز رسانی خودکار لینک شما [با هر بار بارگذاری سایت / وبلاگ شما لینک شما در اول لیست خواهد آمد.]
رتبه بندی لینک به صورت هوشمند (ستاره دار کردن)
حجم کم و بی تاثیر در سرعت بارگذاری
قالبی زیبا و متفاوت

امیدواریم که با ثبت لینک شما موجب افزایش آمار شما شویم

www.link4box.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد