نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

من خدا را دارم... 

 

 

پس٬هستم ... 

 

 

 

پ ن:کسی که خدا را دارد نه می شکند نه خرد می شود نه میدان را خالی می کند ... 

بلکه مدام با خود زمزمه می کند: 

به جهان خرم از انم که جهان خرم از اوست     عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست

نظرات 13 + ارسال نظر
سهیل یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 01:11 http://daypic.blogfa.com

سلام.
خدارو شکر...
خوش اومدین....
پس ریشه ی محکمی دارین...
یاعلی.

سلام٬
ریشه محکم رو نمی دونم...اما پر از امیدم...
در پناه او

سهیل یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 01:12 http://daypic.blogfa.com

سلام.
به روزم...

خوندم اش و بسیار لذت بردم.
ممنون

ع.ر.وطن دوست یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 04:05 http://123tamam.blogsky.com

سلااام!
ممنون که برگشتین!
برگشتید که کسی رو دوست داشته باشید که همیشه هست!
کسی که خاک پای عاشقاش طوطیاست!
خیلی خوشحالم!خیلیی!

بقول درویش مصطفی
یا علی مددی

سلااااام

یا علی مددی

مانی یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 11:07

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد
یک نکته ازاین معنی گفتیم و همین باشد
ازلعل توگریابم انگشتری زنهار
صدملک سلیمانمدرزیرنگین باشد
غمناک نبایدبودازطعن حسودایدل
شایدکه چووابینی خیر تو دراین باشد
هرکونکندفهمی زین کلک خیال انگیز
نقشش بحرام ارخودصورتگرچین باشد
جام می وخون دل هریک به کسی دادند دردایره قسمت اوضاع چنین باشد
درکار گلابو گل حکم ازلی این بود
کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد
ان نیست که حافظ رارندی بشداز خاطر
کاین سابقه پیشین تاروزپسین باشد
ذوق زده شدم دختر پس اومدی شعرم برات گذاشته بودم تابیای حالا که اومدی
یا علی

سلام
ممنون ام.هم بابت شعر زیباتون هم حضور گرم تون.

وحید یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 12:35 http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
موافقم باهات.این روزها خیلی ها دم از خدا می زنند و میدان خالی می کنند که اگه صادق بودن همچین کاری نمی کردن.
با اجازه ات لینکت کردم.
فعلا...

سلام
نه شاید هم صادق اند.اما فاصله است بین اون اعتقاد داشتن به چیزی و عمل کردن به اون چیز.
ممنون

محمد مزده یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 14:52 http://foulex.blogsky.com

سلام
خوشحالم که بعد از پست قبلی بازم به روز شدین
ممنون...
موفق باشید

سلام
شما دوستان کمک ام کردید که برگردم.
من ممنون ام.

فاطمه یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 15:13 http://ghazal2005a.persianblog.ir

سلام س ف عزیز ....خوبه که زود پشیمون شدی و برگشتی ...

در اگر بر تو بندد ٬ مرو و صبر کن آنجا

ز پس صبر ٬ تو را او به سر صدر نشاند

کافیه بهش توکل کنی .
روزگارت باد شیرین !شاد باش

سلام
صبر.
صبر..
صبر...
گلی جوون٬حس می کنم مشکلام خیلی بزرگ تر از من هستن.
اما باید یاد بگیرم صبوری و توکل رو...
خدای من از همه چیز بزرگتره!
ممنون

301040 یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 15:25 http://301040.blogsky.com

اوووو. اینجا شبیه فیلم هندی شده!

هر کسی از ظن خود شد یار من از درون من نجست اسرار من

امین یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 15:57 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

سلام،
نمی‌دونم ما جوون‌ها چرا اینقدر زود بالا و پایین می‌شیم! همه‌مون این طوری هستیم‌ها!
آقا امام سجاد(ع) در مناجات "تائبین" جمله‌ای دارند که من خیلی باهاش حال می‌کنم:
"خدایا تویی که دری از عفو خود بسوی بندگانت باز کردی و نامش را توبه گذاردی و فرمودی بسوی خدا بازگردید با توبه صادقانه،پس دیگر چه عذری دارد آن کس که از وارد شدن از این در بازغفلت کند؟!"
توبه یعنی بازگشت، نه لزوماً بازگشت از گناه؛ توبه یعنی بازگشت از غیر خدا به خدا.
بازگشت‌تون مبارک

سلام
چون یادمون می ره خدا رو داریم.
ممنون که اومدید پیشم.

بهار یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 16:25

آخ آخ شما فقط 20سالتون بودو از شکستنو رفتنو.... نوشته بودیدفرصتها برای شما خیلی زیاده خانومی فکر می کردم
سنتون باید بیشتر از این باشه که این طور بهم ریختید
ببخشید اگر تندییی بوده با توجه به سنتون که20ساله خوب من از شما چند سالی بزرگترم تندی هارو بذارید به حساب خواهریکمی یزرگتراز شما
ولی خیلی خیلی خیلی خیلی ...خیلی خیلی خوشحال شدم
که دوباره خیلی زود برگشتیدبا اینکه شمارو نمیشناسم ولی به شما تبریک میگم
هم مطالعاتتون و هم اطلاعاتتون خیلی زیاده وهم با حضورتون نشون دادیدکه فرد خیلی محکمی هستیدبه شما حسودیم شد
همین حالاهم از شما عقبترم نمی دونم سن شما بودم چه کار می کردم فکرمی کنم خدا خیلی خیلی خیلی.دوستون داشته
دوستون داشته که می خواسته مال خودش باشیدقلبو روحتون مملو از عطر الهی باشه
آرزو میکنم رایحه شادی دوباره تو کلبتون جریان پیدا کنه که البته حالاهم میشه حسش کرد
التماس دعا

سلام عزیز
ممنون که اومدی.
اگه کوچولو نبودم که اون قدر گریه زاری نمی کردم و ...
کوچولو ام...خیلی کوچولو
دعا کن بزرگ شم.

شبنم یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 20:38

سعیده میشه ایمیلتو برام کامنت بذاری؟ تائید هم نمی کنم که فقط بمونه واسه خودم اگر دوست نداری عمومی شه.

s.fadavi@hotmail.com

ney یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 22:03

من هم با 301040 موافقم. فیلم هندی راه انداختین؟
راستی چند روز پیش دیدم یکی توی وبلاگ 301040 مطلب منو دزدیده بود. اون خود من نبودم. به پای من نوشته نشه لطفا

هر کس فیلم هندی دوست نداره می تونه نبینه.ما مختار افریده شدیم.جبری بر شما حاکم نیست.

بنت الهدی دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 11:43

سلام س-ف جان
خدا رو شکر ...
شما نه به ما بلکه به خودتون نشون دادین که قوی هستنین و پر از امید..تبریک میگم!
و از صمیم قلب براتون آرزوی پیروزی در همه ی امتحانان و آزمایشات زندگی رو دارم...
التماس دعا

سلام عزیز
ممنون
هذا من فضل ربی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد