نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

ای ساربان...

 

 

 

ای ساربان٬آهسته تر...آرام جانم می رود ... 

ای ساربان ٬آهسته تر...آرام جانم می رود ... 

ای ساربان٬آهسته تر...آرام جانم می رود ... 

ای ساربان٬آهسته تر...آرام جانم می رود ...  

ای ساربان٬اهسته تر...آرام جانم می رود ...  

ا 

 

 

باورم نمیشه باید با عزیز ترین عزیزهام خداحافظی کنم... 

تا سال دیگه... 

کی میدونه سال دیگه کجاییم؟ 

اگر عمرمون به دنیا نباشه؟ اگه این اخرین توشه ماه مبارک مون باشه ... 

به حق اون روز رو روز حسرت می گن... 

اما چه فایده؟ فریاد واحسرتای ما می خواد گوش کی و پر کنه؟ 

چه قدر از این ماه رمضون ها اومد و رفت؟ ما چه قدر عوض شدیم؟ ما چه قدر ادم شدیم؟ 

 

عارفی می گفت: دعای وداع با ماه مبارک رو اول ماه رمضان بخونید... 

پرسیدن: چرا؟ 

گفت : واسه اینکه بدونید و یادتون باشه چند صباح دیگه قراره با چه عزیزی خداحافظی کنید...مگر بیشتر قدر بدونیم...  

 

خداجون.ما تو این دنیا مالک چیزی نیستیم جز دعا (دعای کمیل).که اونم توفیق اش رو خودت باید عنایت کنی... 

پس تو این لحظات اخر می خوام از تنها داراییم به نحو احسن استفاده کنم...  

اللهم... 

... 

.. 

 

پ ن۱: امروز واسه من اول مهر بود.یعنی از امروز باید می رفتیم دانشگاه...صبح ساعت ۷-۷:۳۰ بود که از خواب بیدار شدم...وای خدای من! چه بارونی میاد! مثل سیل می مونه... 

حالا چه جوری برم دانشگاه؟ اگه اینجا این جوری بارون میاد٬دانشگاه چه خبره؟ 

با این حرفا بود که خودمو گول زدم باز رفتم تو تختم!   

اما قول می دم فردا دیگه برم دانشگاه!   

 

پ ن۲: عید بندگی بر همه شما عزیزان مبارک باد.

۶

نظرات 19 + ارسال نظر
مهدی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 11:44 http://2meh.blogsky.com

ساری که هی بارون میاد قطع میشه
برای منم اول مهره
ولی کار دارم نمیرم
حالا ایشالله دوم مهر عنی دوشنبه میرم دانشگاه

مطلب قبلیت خیلی بامزه بود !

لطف دارین.
به امید توفیق روز افزون.

س.ح شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 14:59 http://badbadakeabyy.persianblog.ir

سلام
اون تیکه اخر رو خیلی خوب اومدی س.جون ؛همه س ها ....
خوب شد گفتی دانشگاه..برم ببینم شروع کلاسای ما کیه.
ممنون.

سلام خانوم گل!
قابل شما رو نداشت....
هر کی یه ذره هم با هوش باشه اون مطلب و خودش می فهمه!
؛)
سریع یه سری به سایت دانشگاه تون بزن!
یا علی

elaheh شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 16:02 http://brilliant93.blogfa.com

خوش بحالم که اول مهر واسم اول مهره و زودتر نمیرم

:)

ney شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 16:17

رنگامیزی "ای کاروان" الی آخر خوبه

ممنون

301040 شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 16:20 http://301040.blogsky.com

اومدم یه نکته ی تکمیلی در بحث قبلیم بگم:

دلیل این که مطهری کتاب مستقیم در مورد فلسطین نداره این هست که تقریبا تمام کتاب های آقای مطهری قبل از انقلاب تولید شده، و توی اون شرایط که رژیم ایران یکی از بزرگترین دوست های اسرائیل بوده، هر کی حرف حق رو می زده در این باره دستگیر می کردن.
خود آقای مطهری هم یک بار به دلیل دفاع از مردم فلسطین دستگیر می شه.
در هر صورت، دلیل این که کتابی در این باره از ایشون موجود نیست اینه که اصلا رژیم شاه نمی ذاشته همچین حرفایی زده بشه یا چاپ شه.
-----------
جمله ی "ما تو این دنیا مالک چیزی نیستم جز دعا" رو خوب از کمیل استخراج کردین. آفرین.

ممنون

بنت الهدی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 18:17

سلام مجدد.
من اصلا دلم نمیخواد ماه مبارک تموم بشه برعکس پارسال که حس میکردم تموم شدنش تاثیری روم نداره
ولی امسال به دلیل کوتاهی هایی که داشتم دلم نمیخواد به این زودی تموم شه ..دوست دارم جبران کنم کوتاهی هامو ...
اما افسوس...
بگذریم...
اول مهر من هم، بهمن ماهه یعنی اینکه ترم بهمنیم ...
موفق باشین.

سلام...
کاش انقدر صبر می کرد تا ما خودمون رو بهش برسونیم...

ترم بهمنی بودن هم عالمی داره...من هم تو دوره کارشناسی ورودی بهمن بودم (البته گویا هنوز هم هستم!)
:)
پیروز باشید و سر بلند

ع.ر.وطن دوست شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 18:30 http://123tamam.blogsky.com

سلام!
"ما تو این دنیا مالک چیزی نیستیم جز دعا" خیلی جالب بود برام! تا بحال بهش فکر و دقت نکرده بودم! دستتون درد نکنه

چه رحمتی میبارید از آسمون! دو سه تا اسمون قرمبه هم که زد و ما رو بیدار کرد و گفت که یه نماز ایات افتادیم! :دی

این شیرجه زدن توی رخت خواب و پیچوندن دانشگاه خوراک خودمه!:دی
ممنون
یا علی

سلام
سر شما درد نکنه.
واااای چه اسمون قرمبه هایی بود.جدی! گویا منم باید نماز ایات بخونم!

این خوابا خیلی می چسبه!
:دی
در پناه علی

ney شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 18:36

ney ghablie man nabudam,
ye bikar az esmam estefade karde

خودتون رو ناراحت نکنید. من حساب شما رو با اون نی عوض می کنم!
:)

ع.ر.وطن دوست شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 23:29

سلام!
عید مبارک!
یا علی

سلام!
ممنونم
عید شما هم مبارک باشه...
در پناه مرتضی علی

بنت الهدی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 23:37

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت


سلام

عیدتون مبارک

طاعاتتون مقبول درگاه حق

سلام
ممنون
عید بر شما هم مبارک باشه...

سهیل شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 23:48 http://daypic.blogfa.com

سلام.

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت..
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت!

این روز عزیز را به شما تبریک می‌گویم، امیدوارم تا رمضان دیگر سرشار از رحمت و برکت باشید
صدای پای عید می آید .
دل بر سر دو راهی ِ آمدن عید رمضان و رفتن ماه مبارک رمضان بلا تکلیف است ...
نمی داند از آمدن آن شاد باشد یا از رفتن این محزون ؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش ِ یک ماه عبادت و شست و شوی جان درنهر پاک رمضان است.
عید فطر، عید پایان یافتن رمضان نیست .
عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است، چونان ققنوس که ازخاکستر خویش دوباره متولد می شود.
رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نو ؛با جانی تازه از آن سر بر می آورد .
عیدفطر ؛ شادی برای رفتن رمضان نیست بلکه برای آمدن روز نو ، روزی نو و انسانی نو است .
بناست که رمضان با سحرها و افطارهایش ، با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد ..
اگر درعید فطر در نیابیم که از نو متولد شده ایم، اگر تازگی را درروح خود احساس نکنیم، عید فطر ؛ عید ما نیست ..

التماس دعا.

یاعلی.

سلام
عید شما هم مبارک باشه...
ممنون بابت متن زیباتون.
لذت بردم.
یا حق

سهیل یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 00:07 http://daypic.blogfa.com

http://marshal-modern.ir/Archive/8598.aspx

http://marshal-modern.ir/Archive/8597.aspx

واقعا ممنون
عکسا واقعا زیبا بود.
یا علی

بهار یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:08

سلام اشکالی نداره شما تو ذهن همگی ما رفتی حجو برگشتی انشاء الله تو دنیای واقعی هم قسمتتون بشه قسمت همگی ولی چند بارم بخونم بازم فکر میکنم شما رفتی حج بنظرم خوبی و پاکی دلتونو که از نوشته هاتون مشخصه باعث شد فکر کنیم حتما حج رفته باشید
عیدتون مبارک نمازو روزهاتونم قبول انشاءلله دست پر از این ماه بیرون اومده باشیم
التماس دعا

سلام
اگه رفتم٬ان شا الله که خدا ازم قبول کنه...
عید شما هم مبارک

مهرگان یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:32

سلام
آسمونی یا زمینی؟

عیدت مبارک

سلام عزیز
من و تو اسمونا راه نمی دن! زمینی یه زمینی ام!
سلام ما رو به اسمونی ها برسون

ممنونم
عید شما هم مبارک

س.ح یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 02:08 http://badbadakeabyy.persianblog.ir

سلام
عید شما هم مبارک..خانوم گل
ای بابا می خواستم اولین نفر باشم..دی؛

سلام.ممنونم
س.. ها همیشه اول اند.چه بخوان چه نخوان!
:دی

ونوس یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 02:58 http://trytowrite.blogsky.com

عیدتون مبارک
طاعاتتونم قبول

عید شما هم مبارک
ممنون از لطف ات

یه غریبه یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 04:56 http://fellow.blogsky.com

سلام
عید شما مبارک
بابا ما که حالا حالا ها دانشگاه برو نیستیم تا هفته بعد.
متن قشنگی بود یه همچین چیزی هم من آپ کردم.
یاعلی

سلام
عید شما هم مبارک...
من که گویا جدی جدی باید از فردا برم دانشگاه.
ممنون
یا علی

مهرگان یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 08:46 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
ممنون از محبتت
ظاهرا مدتیه سرورهای بلاگفا دچار مشکل شده!

میدونی من از این دنیا هم که برم فکر کنم روحم هنوز درگیر امورات اینجاییم باشه!!
اما شما و همه دوستانی که در این ماه آسمونی شدن
امیدوارم ما رو از دعاشون فراموش نکنن

یا حق

سلام
شکست نفسی نفرمایید خانوم
التماس دعا
یا علی

یاس یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 22:37 http://www.yaseman-17.blogsky.com

سلام
ممنون که اومدی
خوشحال شدم
چه وبه باحالی

سلام
خواهش می کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد