نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

مسیر حق

الان که مقدار قابل توجهی از التهابات انتخابات دور شدیم راحت تر می شه صحبت کرد. 

 من به احمدی نژاد رای ندادم...به هیچ وجه.تو هیچ دوره و شرایطی هم موج سبز نبودم... 

بی شک اگر انتخابات به دور دوم می رسید...رای نمی دادم... 

 

به کم و کاستی های نظام و عملکرد احمدی نژاد هم کم و بیش واقف ام اما... 

یه جورایی به نظرم هنوز هم مسیر حرکت احمدی نژاد حق ه... 

بی صبرانه منتظر سخنرانی امشب اش می مونم و براش دعا می کنم... 

چون هم ایران و دوست دارم هم اسلام و ... 

و هم رهبرم رو...  

 

پ ن۱:امروز داشتم حرفای اقای خامنه ای رو تو دیدار با خبرگان گوش می کردم.از یه قسمت اش خیلی خوشم اومد.اونجا که خواص رو به شجاعت در فهمیدن مقدم بر شجاعت در عمل سفارش کردن...

 

۱۰

نظرات 18 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 22:37 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

در مسائل سیاسی من از دینم احساس خطر میکنم.
قطعاً احمدی نژاد باز هم هزینه‌ای از جیب ما به خودمون تحمیل میکنه، ما هم ایران واسلام رو دوست داریم ولی این ره به ترکستان میرود...

کاش هزینه فقط از جیب مون بود...
هزینه های هنگفت تری رو پرداخت کردیم اما بعید می دو نم این ره به ترکستان باشه...

راه چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 22:57

خواهش می کنم کلمه ی حق رو آلوده نکن...
شما شاید چشمت رو به جقیقت بستی که این راه راحق می بینی..
کاش کمی انصاف داشتی ..
خیلی دلم شکست ..
تو فکر کن من کسی هستم که بابایم سالها جنگیده و جبهه بوده و تمام زندگی اش را برای این نظام داده حالا به برکت وجود همین راه حق و اتفاقا به بهانه ی حق و ازادی که مبنای اصلی اسلام است ماه هاست که در سلول انفرادی...............
از خدا بترس .......

خواهش می کنم پست رو یک بار دیگه بخون...
اون قدر ها هم سر خوش نیستم که چشم ام رو به تمام این حقایق تلخ ببندم...می بینم.حس می کنم...
به کمبود ها...نا حقی ها هم کما بیش واقفم...دلم از خیلی جاها هم خیلی پره...( بلاخص رسانه ملی)
اما باز هم می گم٬به نظر من مسیرش مسیر حق ه!
این کاملا نظر شخصی منه...

داود حیدری چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 23:07 http://yaran1388.blogsky.com

سلام
من هم با شما موافقم و معتقدم آقای احمدی نژاد در جهت منافع ملی ما حرکت میکنه و تاریخ هم نشان داده کسی که در مقابل زورگویان خارجی بایستد و به منافع کشورش فکر کند خداوند یاریش میکند و موفق خواهد بود٬ انشاالله

سلام
کاش کمی ارام تر می رفت...
ان شا الله

301040 چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 23:13 http://301040.blogsky.com

حق کلمه ی سنگینیه.

من نه ۳۰۱۰۴۰ ام٬نه فطرس...
من س-ف هستم با ادبیات خودم...
باشه٬شما بخون صحیح...
اما من می گم حق!

یه غریبه چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 23:56 http://fellow.blogsky.com

سلام
میدونید چرا؟
چون غرور و تکبر توی وجودش نیست.(پست جدید 301040) چون خاکیه مث همه مردم، ولی حرفش حرف بزرگاست. وچون همیشه از امام زمانش کمک می گیره. اینه دلیل موفقیتش.

راستی آپیم.

سلام
شاید...

یه غریبه چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 23:59

البته حاجی هم راست می گه مسیر حقیقت بهتر از مسیر حق بود!!!

پا منبری بود؟!

نیما پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 00:43 http://www.nima1394.blogfa.com

من به همین حقیقت رسیم که شما رسیدی ولی هر کاری میکنم با بعضی از کارهای احمدی نژاد نمی تونم کنار بیام
و لی شجاعتش مقابل دشمن ستودنیه

اره دیگه٬می گن هر گلی یه خاری هم داره...
اما کاش خاراش زیادتر نشه...

ونوس پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 01:17 http://trytowrite.blogsky.com

با نظر بالایی موافقم
حق کلمه سنگینیه...

باشه٬شما هم بخون (صحیح)!

بهار پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 01:39

سلام
من شدید با شما موافقم امیدوارم آقای احمدی نژاد سخنرانی خوبی داشته باشند واتفاقات ژنو دوباره تکرار نشه وقتی رئیس جمهور کشوری در اجلاسی شرکت می کنه مردم دنیا وشرکت کنندگان در اجلاس این فردو به عنوان نماینده مردم اون کشور می شناسندمتاسفانه در این چند روز بعضی از وبلاگارو که نگاه میکنی بعضی ها به جای آرزوی موفقیت برای ایشون همون حرفای قبلو بعد انتخاباتو تکرار می کنندتوی یه مسابقه فوتبال همگی دوست داریم تیم ملی مون برند بشه اینجاهم عین همین میمونه .موفقیت آقای احمدی نژاد موفقیت ملت ایران محسوب میشه
بنظرم همیشه میتونیم رای بدیم لزومی نداره که فکر کنیم باید بین بهترینها انتخاب کنیم اگر از نامزدهایی خوشمون نیومد میتونیم به یاد داشته باشیم که بین چاه و چاله هم تفاوت بسیاری وجود داره حتی اگر فکر کنیم همشون بدند میتونیم بین بدو بدتر یکیو انتخاب کنیم

سلام
موافق ام

نیلوفر پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 08:55 http://everything2.blogsky.com

مرسی عزیزم

:)

امین پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 09:30 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

سلام دوباره،
راستش من هم سخنرانی‌های احمدی نژاد با رسانه‌های خارجی همیشه لذت می‌برم(چون آرمان‌های مارو بیان میکنه) ولی صادقانه بگم هیچوقت احساس نکردم که ایشون با اطرافیانش(ما، مسئولین و رهبری) صادق هست!

این ره که گفتم به ترکستان میره منظورم راه آقای احمدی نژاده، اشتباه نشه.
من هم براش آرزوی موفقیت می‌کنم

سلام
احمدی نژاد٬تصمیم هاش٬کاراش٬وقایع اخیر٬همه و همه من و تو یه برزخی گیر انداخته بود...
اما٬فکر کنم دقیقا تو این جور مواقع هست که باید به رهبرمون اقتدا کنیم...
من تا اون جایی که می تونستم مطالب و گرفتم٬فکر کردم٬یه ریزه تحلیل کردم٬اما اخرش چی؟
اگه هر کی بخواد ساز خودش و بزنه چی می شه؟
یه ملت و یه ملت سلیقه...اما ما همیشه نیاز به اتحاد داریم.
وقتی رهبر تاییدشون می کنه٬کافیه.کافی نیست؟
بیاید مثل بهار عزیز فکر کنیم تیم ملی مون ۴ سال هر لحظه بازی داره...
مهم نیست قرمز باشیم یا ابی. همه پیروزی و کسب افتخاره...
بیاید بلایی و که سر علی دایی اودریم تو سیاست تکرار نکنیم.
همه به ضعف ها واقفیم.اما با تمرکز رو ضعف ها و به سخره گرفتن شون هیچی جلو نمی ره.
یا علی

داود پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 20:22 http://yaran1388.blogsky.com

سلام
این جواب آخر شما خیلی به دلم نشست. خوشحالم که کشورم جوونهایی داره که اگه با حاکم اختلاف سلیقه هایی داره اونو به پای اصل نظام نمیذاره. انتقادشو میکنه ولی راه و از چاه تشخیص میده و جو زذه نمیشه. به نمایندگی از نسل شرکت کننده در جنگ عرض میکنم که اون نسل دلش میخواست فدا بشه تا کشورش دارای جوونهای فهیمی مثل شما باشه. چون داشتن جوونهای فهیم آینده هر کشوری رو تضمین میکنه. آخرین عرضم هم اینه که اگه عمیق بیاندیشیم گفتن جمله اللهم عجل لولیک الفرج تو سازمان ملل افتخار بزرگیه برای ما که از زبان رئیس جمهور کشور ما در دنیا طنین انداز میشه. شاذ و پیروز باشید.

سلام
بسیار خوشحالم کردید که به خونه ام سر زدید.
خدا رو شکر که حداقل شرمنده شما عزیزان نیستم.
دعام کنید
یا علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 20:45

سلام!
همه اینا در دراز مدت تاثیر خودشو نشون میده!
درسته که کلمه حق سنگینه ،ولی اگه ولی فقیه رو بر حق بدونیم و کارهای رئیس جمهور رو هم پیرو نظرات اون باشه ،رئیس جمهور هم راهش بر حق میشه!حالا ممکنه انحرافاتی هم داشته باشه.
رهبر که گفته نظرات من به رئیس جمهور نزدیکتره، مسولیت برخورد با اشتباهات اون رو هم میپذیره!
در ضمن در دروان مصدر بودن یک دولت تمام نیازها بر اورده نمیشه!در هیچ دوره ای مثل الان چهره دشمن به این صورت مشخص نشده بود!
من که به اینده خوشبینم!
یا علی

سلام
بی شک حق پیروز است.
ممنون می شم اگه از این به بعد با نام و نشون کامنت بذارید.

سهیل پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 21:23 http://daypic.blogfa.com

سلام.

با اجازتون حرفی نمی زنم ....چون به سیاست نه علاقه ای دارم و نه تخصصی...پس بهتر اینه که سکوت کنم و مثل خیلی ها از چیزی که نه اطلاعی دارن و یا نهایتا خرده اطلاعی دارن حرفی نزنم....

فقط اعتراف می کنم که جواب دومی که به امین دادین به دلم نشست.

--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
اما برای پست جدیدتون...

میدونم که قسمت نظراتو غیر فعال کردین تا کسی چیزی نگه و راحت باشین و یه جورایی برای دل خودتون بگید....

ولی جسارتا.....
اگر می خواهید تنهایی را تجربه کنید و این احساس بهتون دست بده که کسی جز خدا مقابلتون نیست و از دست تمام افکار و آدمها برای اندک زمانی راحت بشین برید کوه...اونجا شروع کنید به نوشتن و بعد همونجا یه جایی پیدا کنید و دفنشون کنید...بعد از مدتی احساس سبکی و تعلق خاصی به این کار و اون منطقه و اون لحظات بهتون دست می ده.

((( من احساس می کنم که دل شما اکثر اوقات هم گرفته و هم شدیدا تنگه... مربوط به گاهی اوقات نمیشه...)))

التماس دعا.

یاعلی.

سلام
ممنون...
کوه؟
تنها؟
تا حالا تجربه اش نکرده ام...
باشه...حتما
بازم ممنون

وب نوشته های یک ناظم پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 22:07 http://bamdad.persianblog.ir

سلام.خوش آمدید.حضورتان سبز

سلام
ممنون

امین جمعه 3 مهر 1388 ساعت 12:01 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

سلام
جمعه‌ها من آپم

سلام...
کاش منم جمعه ها اپ می شدم...

باشه٬میام

سهیل جمعه 3 مهر 1388 ساعت 13:35 http://daypic.blogfa.com

سلام.
با شعر معروف شهریار به روزم...

سلام...

ع.ر. وطن دوست شنبه 4 مهر 1388 ساعت 03:20

سلام!
نوشته بی نام بالایی مال من بود
علی یارت

سلام
رسیدن به خیر
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد