نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

امام رضا

دلم امام رضا می خواد... 

ضریح طلایی شو... 

شاید بهترین مُسکن برام باشه...  

دیشب وقتی تو اتاق ام با چراغ خاموش کمیل می خوندم٬یاد کمیل اون شب افتادم...تو حرم امام رضا...

چشمام و بستم و سعی کردم روحم بفرستم ... 

نرفت... 

زیادی سنگین بود...بال هاشو بسته بودم به دنیای کوچیکم... 

نمی تونست بره... 

اللهم اغفر لی الذنوب...اون ذنوبی که بالهای روحم و بسته٬شایدم شکسته... 

ظلمت نفسی... 

بد کردم...بد... 

 

جوون تر که بودم٬وقتی دلم می گرفت...دو رکعت نماز می خوندم...سبک می شدم... 

چند ایه قران می خوندم...دلم اروم می شد... 

محال بود اگه با کمیل خوندن... 

چی شده خدا؟ 

بال هام کجان؟ 

 

دلم برای روزای قشنگ پاک بودن تنگ شده... 

دلم از دغدغه های پوچم گرفته... 

دلم از دنیا گرفته... 

دلم از خودم گرفته...  

 

 

پ ن۱:هنوز یکی دو ساعت هم از پست این مطلب نگذشته بود... 

رو تختم دراز کشیده بودم و به هیچ چیز فکر می کردم... 

صدای زنگ اس ام اس گوشی ام اومد...مدت ها بود صداشو نشنیده بودم...با بی حوصله گی  تمام از جام بلند شدم...راست اش نمی دونستم حتی گوشی ام کجا هست... 

با تلفن خونه زنگ زدم تا پیداش کنم... 

{به سوی تو...به طرف کوی تو...سپیده دم ایم...بگو کجایی ......} 

تو کمد دیواری تو کیف ام بود... 

برش داشتم... 

متن اس ام اس: 

سریعا با این شماره تماس بگیر٬بی صبرانه منتظر شنیدن صداته!!!! 

این دیگه کیه؟ 

زنگ بزنم؟ نزنم؟  

شماره اخرو گرفتم... 

شما با روضه رضوان تماس گرفته اید... 

بعد صدای همهه حرم امام رضا رو شنیدم...  

صدای بال فرشته هارو... 

فقط اشک می ریختم... 

هیچ چیز حتی از ذهنم هم نمی گذشت... 

بلنکِ بلنک...

 

۱۲

نظرات 11 + ارسال نظر
301040 جمعه 3 مهر 1388 ساعت 14:36 http://301040.blogsky.com

بهترین چیزها رو از خدا برات می خوام.
واقعا نمی دونم بهترین چیز چیه، ولی هر چی هست اونو می خوام برات!

گفتی دغدغه های پوچ...
به نظرم خوب می فهمین. درست می فهمین.

من رو هم دعا کنین.
خدا رو شکر قبل از سفرم یه مطلبی نوشتین که بتونم روش نظر بدم.
فعلا یا علی.

:..(
یا علی

محمد مزده جمعه 3 مهر 1388 ساعت 15:44 http://foulex.blogsky.com

امیدوارم یه روزی با بال هاتون به هر کجا که دلتون می خواد پر بکشید
امیدوارم دنیاتون شما رو به خداتون نزدیک تر کنه ...

ممنونم...

داود جمعه 3 مهر 1388 ساعت 16:40 http://yaran1388.blogsky.com

سلام
خدا این توفیق قشنگ و که انسان تو یه اتاق خاموش بشینه و کمیل بخونه از شما نگیره و به ما هم بده. یادش به خیر تو سنگرا که آدما اینقدر رنگ و وارنگ نبودن اینجوری دعا خوندن چه حالی میداد. چند وقتیه که دلم میخواد برم گلزار شهدا و تو خلوت اونجا کمیل بخونم که هنوز سعادتش نصیبم نشده٬ دعا کنید این توفیق نصیبم بشه. راستی انشاالله به همین زوری توفیق زیارت آقا امام رضا(ع) هم قسمتتون بشه. به قول بزرگی: کاش بعد از ماه مبارک رمضان در حالی که تمیز شده ایم بتوانیم به زیارت آقا برویم.

سلام
لطفا اون دعاهای اون بچه هارو با زمزمه های من قاطی نکنید...
اونا دل از دنیا و دنیایی ها شسته بودن وقتی تو تاریکی سنگرا کمیل می خوندن...
به حق نفس های پاک شون٬خدا بهترین هارو جلوی پاتون قرار بده...

اگه اشتباه نکنم اون بزرگ هم اقای پناهیان بودن٬نه؟
یا علی

مهرگان جمعه 3 مهر 1388 ساعت 17:22 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
دلم دائم پر میزنه
همش به تو سر میزنه

راستی تا حالا سایت پخش زنده از حرم امام رضا(ع) و روم رضوی رفتی؟
دیدنش ضرر نداره
http://www.razavi.tv/

سلام
ممنونم عزیز
اما من هر چی تلاش کردم٬لود نکرد.
:(

امین جمعه 3 مهر 1388 ساعت 17:45 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com

سلام،
ماه رمضون، یک دقیقه مونده به اذان، شبکه یک مراسم نقاره حرم امام رضا (ع) رو پخش میکرد.خیلی آسمونی بود.آدم دلش می‌خواست اونجا باشه.
همین امروز بود که یکی از دوستانم از حرم بهم اس ام اس زد و گفت به یادت هستم.خدایا شکرت.
دستت درد نکنه مهرگان، روز جمعه چه عیدی‌ای به من دادی
آقا داود، ما رو هم دعا کن

سلام
امین خان اون لحظات که جدی برای من بهشت بود...
اول ربنا...
بعد هم نقاره زدن...
اذان بود و افطار
جدی قشنگ تر از اینم می شد؟
یا علی

داود جمعه 3 مهر 1388 ساعت 18:41 http://yaran1388.blogsky.com

سلام
۱-راستی من یادم رفت که کسب اجازه بکنم حالا میگم که با اجازتون من لینکتون کردم.
۲-درست حدس زدید٬ اون مطلب رو از قول آقای پناهیان عرض کردم ایشون ماه رمضان سال۸۷ چند سخنرانی داشتند راجع به «ورع » که خیلی خیلی جالب بود.
۳-به امین خان هم عرض میکنم که من کوچکتر از این حرفام ولی به روی چشم. چون گفته اند که در عین کوچکی این خواسته دیگران را رد نکنید. التماس دعا و خدانگهدار

سلام
۱ـ لطف دارید.هر چه از دوست رسد نیکوست...
ممنون
۲ـبله٬چون سخنرانی ها رو شنیده بودم گفتم.برای من که مفید بود صحبت هاشون.
۳ـ التماس دعا٬برای همه دوستای این خونه...

سهیل جمعه 3 مهر 1388 ساعت 21:01 http://daypic.blogfa.com

سلام.

انشاءالله که هر چه زودتر زیارتشون و خدا قسمتتون کنه ...

التماس دعا.

یاعلی.

سلام
نه! صلاح ام و از خدا بخواید!
؛)
یا علی

س.ح جمعه 3 مهر 1388 ساعت 22:33 http://badbadakeabyy.persianblog.ir

سلام س..جان
نبینم دل یعضیا گرفته باشه...دل منم می گیره ها...
من که باورم نمیشه یه دل پاک اینجوری امام رضا رو بخواد و بهش سلام بده و اون جوابش و نده...محال...امکان نداره..

زیارت قبول..خانوم خانوما

سلام...
دست من نیست که...می گیره دیگه خانومی...
دل من پاک نیست....پاک بود...
ی

ح.ع شنبه 4 مهر 1388 ساعت 02:11

تنهام تو حرمش - پنجشنبه ای
روبروی پایین پاش
اون صجنی که زردی گنبدش دوای دردی برا همه دل ها
قول می دم
یادت باشم

یه دنیا ممنون
التماس دعا

ع.ر. وطن دوست شنبه 4 مهر 1388 ساعت 03:19

سلام!
یاد اون صبحهایی افتادم که تو حرم موندم! تمام سمراخ سمبه ای ذهنم رو گز میکنم که ایا بهتر از اون لحظه ای داشتم!

سلام دوباره
یا علی

سلام
...

سهیل شنبه 4 مهر 1388 ساعت 10:07 http://daypic.blogfa.com

سلام.
درسته حق باشماست.
انشاءالله که هر چی صلاحتونه پیش بیاد.
التماس دعا.
یاعلی.

سلام
:)
ممنون
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد