نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

۸۸/۸/۸

 

برای این روز قشنگ٬بسیار نوشتم...همه را خط زدم...پاره کردم...هیچ کدام به دلم نمی نشست... 

تا ... 

تا اینکه نامه ای نوشتم برای صاحب اش...برای خود خود  او... 

سلام و مقدمه چینی ها را من نوشتم٬بقیه را قلم ام دوید و من نظاره گرش بودم... 

نوشت و نوشت و نوشت... 

گریه امانم را بریده بود... 

وقتی نامه را امضا کردم٬ 

دلم سبک شده بود...ان حس قشنگ برایم لبخندی حاکی از ارامش به ارمغان اورده بود... 

 

 

من هیچ وقت خواب نمی بینم... 

دیشب خواب دیدم... 

خوابم رنگ نور داشت...رنگ اشتی... 

یعنی اقا نامه ام را خوانده؟! 

 

 

پ ن ۱: اقا جان٬قسم به اشک چشم عاشقانت...بیش از انچه قلم ام گفت٬ دوستت می دارم... 

 

پ ن ۲: میلاد نور٬بر تمام عاشقان گیتی مبارک...  

 

پ ن۳: نماز ظهر و عصر امروز رو تو امام زاده صالح خوندم...عالی بود...جای همه دوستان خالی بود... 

برای بعضی دوستان میس کال گذاشتم...خواستم تو حس قشنگم شریک شون کرده باشم. 

 

پ ن۴: برای خوشبختی تمام کبوترای عاشقی که امروز و برای شروع زندگی شون انتخاب کردن ارزوی بهترین ها رو می کنم... 

بالاخص مینا خانوم عزیزم... 

سمای نازنین٬که امروز با اقاشون تو حرم  امام رضا (ع) به عقد هم در می یان.. 

نازنین مهربون... 

و همه ی لیلی و مجنون های این مرز و بوم... 

 

پ ن۴: امروز٬یعنی ۸/۸/۸۸ ٬ ساعت ۸:۸ شب جلوی کوه نور با بچه های دوران راهنمایی قرار گذاشتیم...من و مهتاب که یادمونه...نمی دونم برم یا نه... 

اخــــــــــــــــی! همه دیگه بزرگ شدن! 

خدا همه شون و حفظ کنه...

  

۴۶

نظرات 6 + ارسال نظر
سهیل جمعه 8 آبان 1388 ساعت 10:48 http://daypic.blogfa.com

سلام.

سالها تاریخ گشت و گشت . . . .

شادمان شد تا شنید این سرگذشت . . . .

روز میلاد امام هشتم است . . . .

هشت هشت جمعه ی هشتاد هشت . . . .

سالروز ولادت با سعادت غریب الغربا حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بر شیفتگان آن حضرت مبارک باد...

در این روز عزیز دعا واسه ی شفای مریض ها رو فراموش نکنید...

http://shorap.sums.ac.ir/icarusplus/export/sites/shorap/image/haramx202.jpg

التماس دعا.

یاعلی.

سلام
ممنونم...
شاد باشید.
مریضای اخلاقی رو فراموش نکنید...

یا سریع الرضا

بنت الهدی جمعه 8 آبان 1388 ساعت 11:06

سلام س-ف جان
میلاد امام رضا(ع) بر شما مبارک باشه انشاءالله.
برات یه آرزوی خوشمزه کردم در وبلاگم :)
..
یا علی

سلاااااااااااااااام!
ممنونم گلم!
ارزوی خوشمزه ات و خوندم...
دلم ضعف رفت!
؛)
کاش اقا بشنوه!!
یا سریع الرضا

محمد مزده جمعه 8 آبان 1388 ساعت 11:34 http://foulex.blogsky.com

این عید بزرگ رو بهتون تبریک می گم و آرزو می کنم تو زندگیتون همیشه مورد لطف و عنایت خداوند قرار بگیرید

ممنونم...به همچین...
دعا می کنم خدا از تو بگیرد هر انچه خدا را از تو می گیرد...

ع.ر.وطن دوست جمعه 8 آبان 1388 ساعت 12:33

سلام!
مبارک باشههه!
عجب عیدیه!

حداقل یه تیکه از نامه رو مینوشتید!:)
بازم تبریک
یا علی

سلام اقای وطن دوست!
مبارکاااا باشه...

بذارید بین خودم و اقا بمونه...
یا سریع الرضا

301040 جمعه 8 آبان 1388 ساعت 15:26 http://301040.blogsky.com

مبارکه.

کدوم شون؟

امین شنبه 9 آبان 1388 ساعت 00:11 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

...
سلام
من وقتی کلمات از بیان افکارم ناتوان باشند سه نقطه میذارم.

سلام...

اما من همیشه سه نقطه می ذارم...
سه نقطه یعنی یه دنیا حرف!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد