نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

من٬منم

 

من نه از قافیه سازی چیزی می دونم٬نه از ردیف...هنوز هم خیلی اوقات یادم می ره فرق غزل با قصیده رو... 

من حتی خیلی کم شعر می خونم... 

از موقعی که یادم می یاد فقط نوشتم...همین. 

دیشب...شب خوبی بود... 

نیمه های شب خوابیدم...قبل از اذان صبح بیدارم کردند...ذهنم پر از کلمه بود... 

چراغ مطالعه ام رو روشن کردم و کلمات و اوردم روی کاغذ... 

همین... 

 

 

من٬منم.مهر ام یه گل سرخ 

همسر داغ شقایق شده ام 

ماه هست مادر من 

کمکی نور جهیزم کرده 

پدرم افلاک است 

کوکب و نور و فلک 

همه مهمان من اند 

باد هم می امد 

چه بسا٬می رقصید 

اب٬ساقی شده بود 

قدحی ملحم داد 

او٬ ولی مست ام کرد 

مست از روز ازل 

کاشکی بنماید 

رخ به من تا به ابد 

کام من شیرین بود 

تو به من می گفتی 

برف هم می امد؟ 

چه مهم است٬مگر؟ 

تو بگو سیل ام بود.. 

ما که افاق ز پا رد کردیم 

چه مهم است دگر؟ 

نرم نرمان رفتیم... 

از ازل تا به ابد 

یادمان می ماند٬ 

ان دم وصل دگر؟! 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
سهیل پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 09:43 http://daypic.blogfa.com

سلام.

دیشب اومدم گفتم صبح براتون نظر می ذارم ....حالا که اومدم یه پست جدید...یکم آرومتر...به فکر ما پیاده ها هم باشین...

س.ف ... اگر پسر بودین بهتون جای س می گفتم سهراب ؛-) شعر قشنگیه...
علاوه بر قلمتون که زیباست ...شعر هم خوب می گید...

روی حرف قبلی که فکر نکردین...حداقل روی این شعر خوب فکر کنید که از جنس خودتونه...

با تمام بی کسی ها ساختم
با غم یک کینه او سوختم
چشم بر درگاه یا حق دوختم
با خودم گفتم :
مرگ با یاد عشق دیگر بس است
آنکه یا حق را ندارد بی کس است
من که دارم یک خدای ماندگار
غصه خوردن را نیاید هیچ کار
من به عشق این خدا برخواستم
صبر از او کار از خودم را خواستم
از خدای خود به یاری خواستم
یا محمد گفتم و با یا علی برخواستم


از خدا براتون موفقیت و آرامش ذهن و دل را خواستارم...

التماس دعا.

یاعلی.

سلام
شما بگید *سهراب*...چه فرقی می کنه؟
ممنون از لطف تون
راستی شما چه جوری گفتید که من فکر نکردم؟!
من به همه داشته ها و نداشته هام...سوالام و جوابام...فکر می کنم.
به سوال های شما هم فکر کردم.

شعر هم عالی بود.
ممنون

یا معاشق

MB پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 11:09

عالی بود.

دو تا تصحیح :

1- مهر من به جای مهریه ام

2- تو بگو سیلی بود ..یعنی چی؟ :دی

---------------

به قول قیصر :
شاعری که کار نیست
من به فکر دیگرم..

-----------------

یه روز دوباره شعر میگم
اما برای صاحبش..

عزیز باشید!

ممنون که اومدید.

۱ـتصحیح شد.
۲- سیل٬ همونه که وقتی خیلی بارون میاد راه می یوفته...سیل٬طوفان٬سونامی...
جا افتاد؟ :دی
۳- « نمک پرورده ی زخمم .. به مرهم احتیاجی نیست...»

یا معاشق

بنت الهدی پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 14:00

سلام س-ف جان
خیلی عالی گفتین...
کلا شما ماشاءالله استعداد خیلی چیزا رو دارین :)
از این قسمت خیلی خوشمان آمد:

"چه مهم است٬مگر؟

تو بگو سیل ام بود..

ما که افاق ز پا رد کردیم

چه مهم است دگر؟ "

...
اینجا یه جور احساس تعلق و دلبستگی به چیزی نداشتن رو نشون داد و این خیلی زیباست...

منتظر شعرای بعدیتون هستیم:)

سلام گلم٬
بله استعداد بی نظیری در فوق العاده نبودن...
ــــــــــــــــ
ممنون

اینم من نگفتم.خودش اومد.
اما اره٬کاش بازم بیاد

امین پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 16:57 http://jailor.tk

وبلاگ جالب و قشنگی دارین خوشحالم میشم به ما هم سر بزنید

سر فرصت بهتون سر می زنم.

داود پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 19:24 http://yaran1388.blogsky.com

سلام
تبریک میگم
شعر شما هم مثل نوشته هاتون زیباست
انشاالله در همه امور زندگی موفق باشید. خدانگهدار

سلام اقای حیدری
و من الله توفیق
ممنونم
در پناه او

رستگار پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 22:32 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام دوست شاعر ؛)
بابا دم شما گرم! هنراتونو یکی یکی رو میکنید که چشم نخورید؟!‌:)

خیلی دلنشین بود!
خوش باشی در پناه حق

سلام عزیزم.
لطف داری.

ممنون

ونوس جمعه 15 آبان 1388 ساعت 01:16 http://trytowrite.blogsky.com

یادمان می ماند٬

ان دم وصل دگر؟!


یه چیزیایی اینجا چشمک میزنه...
فک کنم دریافتم....دریافتم
.
.
فقط یه شوخی بود....!!!
شاد باشی عزیزم

؛)

خوشمان امد!
ممنون عزیز

مهرگان جمعه 15 آبان 1388 ساعت 09:40 http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
همیشه موفق و فرخنده دل باشین

سلام
ممنون عزیز

خوده خوم جمعه 15 آبان 1388 ساعت 10:01 http://www.khodamokhodam.blogsky.com

بابا توکه یه پا شاعری
امضا میدی؟!!!

امضا نه٬اما عکس یادگاری و هستم!
:دی

سهیل جمعه 15 آبان 1388 ساعت 10:17 http://daypic.blogfa.com

سلام.

با تخم مرغ تقلبی به روزم...

سلام.
اومدم.مثل همیشه عالی بود.

301040 یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 20:19

che balayi
?
alan check kardam chizish nist

:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد