نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

ازاد

 اینم خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشگله! 

چه مـــــــــــــی کنه این دکتر شریعتی! 

 

 

آن قدر دوستت دارم که هرچه بخواهی همان را بخواهم؛ 

 اگر بروی شادم؛ 

 اگر بمانی شادتر؛ 

 تو را شادتر می خواهم؛  

با من یا بی من ؛ 

 بی من اما شادتر اگر باشی؛ 

 کمی ـفقط کمی ـ ناشادم؛  

و این همان عشق است؛ 

 عشق همین تفاوت است؛ 

 همین تفاوت که به مویی بسته است؛  

و چه بهتر که به موی تو بسته باشد؛ خواستن تو تنها یک مرز دارد؛  

وآن نخواستن توست؛  

و فقط یک مرز دیگر و آن آزادی توست؛ 

 تو را آزاد می خواهم...  

(دکتر شریعتی)

نظرات 5 + ارسال نظر
بنت الهدی پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 22:43

سلام مجدد
این یکی هم چون از آزادی و رهایی حرف زده بود خوشمان آمد....
آزاد و رها شدن خیـــــــــلی خوبه...: )

ملتمس دعای خیرتونم..

جواب سلام مجدد!
اره رهایی همیشه قشنگه!
منم همین جور!

نیما۱۳۹۴ جمعه 29 آبان 1388 ساعت 11:04 http://www.nima1394.blogfa.com

من آخرش نفهمیدم چرا شریعتی از طرف حکومت با مخالفت روبرو شد در عین حالیکه این همه قشنگ فکر می کرده شما می دونی؟

مگه از طرف حکومت باهاش مخالفت کردند؟!
؛)
:دی
اقا نیما نه سن من به اون دوران قد می ده نه اطلاعاتم!

لنا جمعه 29 آبان 1388 ساعت 13:54 http://1lahzeh.blogsky.com

شریعتی برایم تجسم ماندگاری عشق است و رهایی/نوشته
هایش سیربب کننده روح اند وشعرش خلوتگه جان خسته دلان /
موفق باشید /اگر چشمانتان را میهمان وبلاگم کنید خوشحال خواهم شد/

اومدم خانومی...

س.ح شنبه 30 آبان 1388 ساعت 09:12

سلام..سلام.
خوفی خانوم گل..
خیییییییییییییییییلی قشنگ بود
دستت درد نکنه

سلام سلام ستاره٬احوالتون چه طوره؟

من که خوفم!
ممنون گلم!

[ بدون نام ] شنبه 30 آبان 1388 ساعت 10:08

معلومه شما هم خاطرخواه شدین ها...

شدم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد