نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نقطه سر ...

 

چند وقتی است به علت مشغله کاری و درسی و بیشتر از همه ی اینها٬مشغله فکری٬کمتر سراغی از چوب و اره و تابلوهایم گرفتم... 

امروز دوباره دلم هوس بوی چوب کرده بود...به سراغ ابزار و وسایل و تابلوهای نیمه تمام ام رفتم... 

تمام ذوق و شوقم به یکباره رنگ باخت... 

تابلوهای نیمه کاره...کارهایی که دیگر انرژی شروع را با خود به همراه ندارند...کاری که از شروع اش مدت ها گذشته و پایانی برایش حادث نشده... 

حسی مثل خواندن یک کتاب نیمه تمام٬بعد از انکه مدت ها از شروع اش گذشته و حالا دیگر نه میلی داری به خواندنش و نه حوصله ای... 

و حس بدی که در درون ات می جوشد٬ کار نا تمام است٬باید تمام شود! 

چه کسی می گوید کار را که کرد انکه تمام کرد؟! 

بعضی مباحث زندگی هم همین حس را به ادم القا می کنند... 

چه قدر بحث تکراری؟! 

چه قدر استدلال؟! 

حوصله ی بهانه و بهانه تراشی را هم ندارم... 

دوست دارم اخر همه حرفهایمان یک نقطه بگذارم و این بار به جای اینکه بروم خط بعدی٬بروم صفحه ی بعد... 

یک صفحه جدید را شروع کنم٬بدون ذره ای خط خوردگی... 

شروع کنم به نام خدایی که داشتن اش جبران همه ی نداشتن هاست... 

 

پ ن۱:حوصله غر زدن رو هم ندارم... 

 پ ن۲:زبان فارسی ضرب المثل های شیرینی دارد.کاش اقای وطن دوست داستان پشت این ضرب المثل را نیز در وبلاگ شان نقل می کردند. 

*یاسین به گوش خر خواندن!* 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
301040 پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 12:10 http://301040.blogsky.com

عددها کوشن؟

...

ریزه میزه پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 12:10 http://rizemizeh.blogsky.com

سلام چطوری‌؟
قالبو عوض کردم ببین میتونی بیای یخونی ؟

سلام.
ممنون.بله درست شد.

س.ح پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 14:46

سلام..
با دیدن این ضرب المثل میدونی یاد چی افتادم..
؛چه به در گو چه به خر گو چه به دیوار گچی؛
نمیدونم این هم ضربالمثل اصلا؟؟
ببخشین اگه یه کم یه جوری بوداا..


سلام
:)
هیچ جورایی نبود!
؛۹

سیدامیرحسام پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 15:17 http://gharogati.blogsky.com/

سلام
خوبید؟
عجله دارم باید برم مجلس ختم یکی از مومنین. دوباره می یام.

فقط می خوام یه قول بدی قبل از آمدن روز اول!!

صبح نزدیک است و ...

سلام
شکر خدا خوبم٬فقط کمی گلو درد دارم...

خدا بیامرزتشون.
دعا کنید سر قولم بمونم!
یا علی

هدی پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 17:17

سلام س-ف جان

نمیدونم چرا ضرب المثل کار را که کرد آنکه تمام کرد برام سنگینه..
شاید کار نیمه تموم خیلی دارم...که باید تمومش کنم.

آره کاش بگن تا ریشه ای این ضرب المثل رو بدونیم...

در این ایام ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنین.

یا علی.

سلام٬
بسیـــــــــــــــــــار سنگینه!
ـــــــــــــ
چشم٬شما هم همین طور
یا علی

سیدامیرحسام جمعه 27 آذر 1388 ساعت 09:57 http://gharogati.blogsky.com/

سلام....
فرا رسیدن ماه حزن و اندوه رو بهتون تسلیت می گم.
--------
راست می گید! حکایت خیلی ها همینه!
------
من رو یاد قدیما انداختید! منم کار چوبی می کردم. هنوزم بعضی هاشون رو دارم!
گفتید بوی چوب! یاد ۱۰--۱۱ سال قبل افتادم!
آخ که چه بوی خوبی بود! اره در اثر برش داغ می شد و یه بوی خاصی ایجاد می کرد!
یادش بخیر!
ممنون از اینکه یاد گذشته های خوب انداختیم!

راستی ممنون از قولی که دادین! خوشحال شدم.
انشاالله همه با هم این قولی که به معلم عزیزم دادم رو عملی می کنیم!

صبح نزدیک است و ...

سلام
ــــــــــــــــــ-
من هم تسلیت می گم.
ـــــــــــــــــ
:)
ـــــــــــــــ
امیدوارم مثل من با تیغ اره ای که داغ شده دست تون رو نبریده باشید...
ــــــــــــ
ان شا الله

امین جمعه 27 آذر 1388 ساعت 13:42 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
آقای دکتر انصاری از امشب تا ۱۰ روز در میدان هدایت اول خیابان سعیدی از ساعت ۲۰ سخنرانی دارند.از ساعت ۶:۳۰ صبح هم در مسجد قبا.

سلام
امیدوارم بتونم تو جلسات شون شرکت کنم.
ممنون که خبر دادید.

سیدامیرحسام جمعه 27 آذر 1388 ساعت 14:29

دوباره سلام
ببخشید من جوابتون رو به نظر اولم رو ندیدم!
انشاالله که هر چه زودتر رفع ناخوشی بشه و حالتون خوب بشه.

ممنون خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.
مخصوصا مادر بزرگ عزیزتون رو.

صبح نزدیک است و ...

سلام
ممنون
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه...
یا علی

هدی جمعه 27 آذر 1388 ساعت 17:38 http://elmoservat.blogfa.com

سلام س-ف جان

اَعْظَمَ اللّهُ اُجُورَنا وَاُجورَکُمْ بِمُصابِنا بِالْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ

التماس دعای فراواااااااااان.

سلام عزیز
التماس دعای فراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااواااااااااااااااااااااااااان تر
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد