نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

انتظار

 

 

حسین(ع) را منتظرانش کشتند.. 

یا صاحب الزمان 

 

 

 

 

-وقتی این مطلب و شنیدم جدا تا مدتی توی شوک بودم... 

نظرات 5 + ارسال نظر
سیدامیرحسام پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 14:47 http://www.shia-book.blogsky.com/

سلام...

محرمی برام اس ام اسش کردن.
فکرشم تن آدم رو میلرزه!
باید یه تجدید نظری توی اعمال و رفتارم کنم...

میگم درسته که الان هوای تهران به یه بارون حسابی احتیاج داره!
اما فکر نکنم خونه شما بارون بخواد دیگه....!
چون موقع کامنت گذاشتن این بارون بد جوری تو چشمم میزنه و یه مقدار مشکل ایجاد میکنه!

صبح نزدیک است و ...

سلااام

...

جالبه هوای تهران الان که دارم می نویسم یه باروون بهاری هیجان انگیز داره!!
می دونم بعضی دوستان اذیت می شن بابت بارون.اما راستش من بلد نیستم کدش رو از قالبم حذف کنم.
اگه شما می تونید پسورد وبلاگ و بدم تا زحمتش رو بکشید.
:)

یا علی

داود پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 15:39 http://yaran1388.blogsky.com

سلام

سالهاست که شعار میدیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ...و انشاالله تا به آخر هم پای حرفمون می ایستیم.

یاعلی

سلام

ان شا الله..

یا علی

سیدامیرحسام پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 17:39

سلاااام...

وای چه حسن نیتی!!!
نمی ترسید یه وقت وبلاگتون رو خراب کنم!!!(خنده)


الان یه نگاهی به source خونتون انداختم....

برید قسمت "ویرایش قالب های" کنترل پنل وبلاگتون...
از انتهای کدهای قالب وبلاگتون خطها رو بشمارید....
به خط هشتم و نهم که رسیدید یعنی این کد:

<script language="javascript" type="text/javascript"
src="http://bahar-20.com/ftp/themes/webmasters/90/cod.js">;</script>

پاکشون کنید...
فقط همین دوخط رو ها!!!
بعدش روی دکمه ثبت کلیک بفرمایید.
انشاالله که درست میشه.

-----
یه نشونه دقیق تر: کد قطره بین خط </body> و </html> هستن.

صبح نزدیک است و ...

سلااام

واااااااااااااااای! یه دنیا ممنون اقا سید
لطف کردید
دل یه ملتی شاد شد.
:)

خدا دلتون و شاد کنه.
یا علی

سیدامیرحسام جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 21:37 http://shia-book.blogsky.com

سلااام...
خوب! خدا رو شکر که درست شد...
خواهش می کنم. کاری نکردیم.

میگم درسته که بارون خوبه اما همیشه باریدنش خوب نیست!
باید توی هوای آلوده به امید بارون زندگی کرد تا قدر بارون رو دونست! اون موقع است که قطره قطرهاش هم برامون غنیمته...

خوشحالم که دل یه ملتی شاد شد! (خنده)
ممنون...
منم همین دعا رو براتون می کنم.

صبح نزدیک است و ...

سلااام

بله حق با شماست٬بارون همیشه خوب نیست اما *باران* همیشه خوبه!!!

باز هم ممنون
یا علی

رها چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 17:10

سلام
مطلب جالبی بود و تکان دهنده.راستی این نوشته از خودتون بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد