نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

موهبت الهی

 

واقعا برام عجیبه... 

باور نمی کنم انقدر شباهت و.. 

میدونی شاید شباهت کلمه ی قشنگی نیست٬ اما قطعا از تفاهم بیشتر دوسش دارم. 

ت  فا هم... 

نـــــــــــــــه!  

خیلی قشنگه٬ 

خیلی از لحظات هستن که فکر می کنم خودم جلوی خودم نشستم... 

من با تمام احساسم... 

من با تمام افکارم.. 

من با تمام دیوونه بازی ام.. 

من با چشمای خیسم.. 

من با زبون الکنم... 

اما چشمامو که خووب باز می کنم می بینم که این تویی.. 

انتخاب من و نه خود من... 

با این تفاوت که تو از من بسیار قوی تری٬ 

بسیر شیرین تری٬ 

و بسیار بسیارتری... 

کلمه ی موهبت رو دوست دارم و دوست دارم اونو به تو اتلاق کنم... 

کاش بدونی چه حس قشنگیه وقتی این موجود٬ نه تنها خیالی نیست٬بلکه ... 

بلکه او ... 

 

همراه و همسفر و همدل و همسر تو ِ ... 

دوست دارم داشتنتو... 

بودنمون با هم و 

و رضایت خدا از این با هم بودن و 

و جشن می گیرم هر لحظه  

این احساس دل انگیزو... 

 

 

شاکر شکرم٬ 

                          شکر 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 13:00

سلام
خیلی خوشحالمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مطمئنم عالیهههههههههههههههههههههههه
این حس رو واقعا بهت تبریک میگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
وایییییییییییییییییییییخیلی خوشحالم نمیدونی خوشحالی ادمها منو به وجد میارهههههههههههههههههههههه
گاهی وقتها ادمهای اطراف رو میبینم نا امید میشم از ادم
اما وقتی این نوشته ها رو میبینم امیدوار میشمممممممممم

سلام عزیز دلــــــــــــــــــــم!!
ممنون!!
ممنون که هستی

د دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 19:18 http://personalnotes.mihanblog.com/

سلام.

مبارک باشه.
البته هیچم بعید نیست من دوزاریم کج باشه و بدفهمیده باشم.
اونوقت بازم مبارک باشه، تک تک لحظات عمرتون!
:)

برای یه اتفاق خوب و نو، قشنگ ترین عبارتی که میتونم بگم، همین «مبارک باشه» است. پس شمام مثل یه عادت نخونیدش، همون طور که من گفتم بخونید، پر از برکت انشاالله!

سید دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 21:10 http://bidmajnoon.blogsky.com/

سلام...

منم تبریک میگم، البته اگه به قول خانم "د" اشتباه نکرده باشم!


یاعلی

صبح نزدیک است و ...

سلااام!!
اشتباه؟ اشتباه چراا؟
البته تا باشه از این اشتباه هااا

ان شا الله به زودی زود برای بقیه دوستان وبلاگی!!

پری ـ وش دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 22:43

تبریک می گویم . از صمیم دل . هر چند این چندمین بار بیشتر نیست که وبلاگتان را می خوانم . اما حس میکنم چون مطالبتان از عمق دل بر می آیند ُ به دل می نشینند .
شاد و سرزنده باشید

سهیل دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 23:49 http://daypic.blogfa.com

سلام.

ماکه خیلی جلوترگفته بودیم مبارکه ...
ولی خب ...
باز هم میگیم :) ...
مبارکه :)
امیدوارم همیشه شاد باشین :)
شاد شاد شاد...

http://www.upload.iran-forum.ir/uploads/1298114066.mp3

التماس دعا.

یاعلی.

zdB شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 22:31

سلاااااااااااااام
چند وقت پیش شنیدم این خبر رو، به اون شماره ی ایرانسل زنگ زدم ،خاموش بود.
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مبارک باشه.
مطمئنم یکی از بهترین همسرهای دنیا هستی و حتما همسرت هم مثل خودت یکی از بهترین هاست...
انشاالله در کنار هم خوشبخت و عاقبت بخیر بشین :)

امین یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 10:19 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام،
مثل اینکه من عقب افتادم!
خیلی خوشحال شدم،صمیمانه‌ترین تبریکات منو پذیرا باشید. انشاالله سال‌های سال با خوبی و خوشی زندگی کنید و سالم و سرزنده باشید.

یاعلی

شبنم دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 05:28

خیلی خوشحالم سعیده ی عزیز. مبارک باشه. :-)

س.ح دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 21:27

سلاام علیکم
خوبی؟
اگه بگم خوابشو دیده بودم باور میکنی؟
مبارکا باشه
پس کو شیرنی؟

سید سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 11:34 http://www.bidmajnoon.blogsky.com/

سلام...

مجددا تبریک عرض می کنم.
براتون خوشبختی و سعادتمندی و موفقیت در تمامی مراحل زندگی رو از خداوند متعال خواستارم.


دعا بفرمایید.

یاعلی

صبح نزدیک است و ...

هدی سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 12:05 http://elmoservat.blogfa.com

سلام س-ف عزیزم
منم به نوبه ی خودم تبریک میگم.
و برات آرزوی سعادت و خوشبختی در هردو جهان را دارم...
انشاءالله همیشه شاد و سلامت باشید.

در پناه حق

[ بدون نام ] جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 03:16

سلام دختر خوب
چه ذوق زده کردی مارو نصفه شبی
خیلی خیلی خوشحال شدم.
یه پستی داشتی این پایین تردرباره عقدوبله یه چیزایی گفته بودی می خواستم بگم بعد گفتم نکنه اشتباه کنم.
به مبارکیییییییییییییییییییییییییی.
ما که همیشه برای خوشبختی شما دعا می کنیم.
مبارک باشه خوشبخت بشین در پناه خدا وهمین طور یه عالمه ارزوهای خوب خوب برای شما وآقاتون.
سال نوروهم پیشاپیش تبریک می گم.
انشالله سا ل دیگه هم بیام یه چیز دیگه روتبریک بگم:دی
یادت نره من شیرینی می خوام!آدرس؟!.


سلام!

[ بدون نام ] جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 03:18

وسطاش که داشت می رفت نگاه کردم دیدم اسمم نیست
بهارم

سید دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 12:27 http://www.bidmajnoon.blogsky.com/

سلام...
بازم مبارک باشه.

ببینم دیگه نمیخواهید بنویسید؟
با خودم فکر میکردم که دیگه احتمالا مثل سابق شروع به نوشتن کنید.
به هر حال خوشحال میشدیم اگه مینوشتید.

یاعلی

صبح نزدیک است و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد