نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

نفس

... مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

روز پانزدهم

 

معبودا 

 

دلم عجیب هوای مدینه دارد، 

                                                  روزی مان گردان.

نظرات 3 + ارسال نظر
امین شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 22:02 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
وقتی جملاتی مشابه اینو می‌بینم یه حس خاصی بهم دست میده...انشاالله هر چه سریع‌تر قسمت همه مشتاقین بشه...و انشاالله زمانی برسه که اونجا دیگه این آل سعود و وهابی‌های ملعون رو نبینیم

اذکرنی عند ربک...

سلام

خیلی دلم هوایی شده@شما که رفتید دعامون کنید..

ان شا الله

داود یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 14:56 http://yaran1388.blogsky.com/

سلام
چند وقتی بود که مطالبتون رو میخوندم ولی حرفی برا گفتن نداشتم...میبخشید.
اما این دعا رو خیلی دوست دارم...انشاالله در مورد شما و همه دوستداران اهل بیت هر چه زودتر مستجاب بشه.
خیلی دعام کنید.
یاعلی

سلام اقا داود!!
حال شما؟ خوبید؟
اسم تون و که دیدم کلی جا خوردم!! باورم نشد که هنوز ما رو قابل می دونید و بهمون سر می زنید.
جاتون خالی ماه پیش کربلا بودم...
جالبه،نجف که بودم یادتون کردم،بگذریم که به چه بهونه..
دعامون کنید.
ان شا الله قسمت همه ی ارزومنداش بشه
یا حق

داود دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 11:37

سلام مجدد
ممنونم.
من کوچیک همه جوونای با مرام هستم.
دوستان جای ما٬ قبول باشه انشاالله.
وای کلی ذوق کردم از اینکه من حقیر رو اونم تو نجف یاد کردین٬ اصلا بهونه ش برام مهم نیست٬مهم اینه که یه شیعه با معرفت تو حرم مولاعلی(ع) به یاد من بوده...بازم ممنون.
انشاالله که باز هم قسمتتون بشه هم سفرای زیارتی و هم سیاحتی.
التماس دعا
یاعلی

سلام،
نجف و خیلی دوس دارم.
ان شا الله قسمت همه ارزو منداش بشه.
خیلی دعامون کنید.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد